تقلب در انتخابات؟! شما نتیجه گیری کنید!
ژوئن 20, 2009
متاسفانه یکسری افراد بدون اینکه اطلاعات دقیقی داشته باشند به تایید یا تکذیب انتخابات می پردازند، در زیر عواملی که تایید کنندگان یا تکذیب کنندگان بیان می کنند آمده است.
حالا خودتون مطلب رو بخونید و نتیجه بگیرید.
(به ادامه مطلب بروید)
مطلب اول مربوط به افرادی هست که خواهان ابطال انتخابات هستند:
منبع
ما برای اثبات این تقلب از آمار ارائه شده توسط وزارت کشور و برسی شکل الگوئی آن استفاده کرده ایم با دانش به اینکه علم آمار اشاره به الگوهای جامع و جهانی دارند. در ضمن برای تائید و تأکید بیشتر از نظریه کارشناسان نیز استفاده کرده ایم..
ابتدا الگوی آماری را برای شما توضیح میدهیم. در علم آمار متداول است که نتایج همیشه از بعضی از جهات شباهات دائمی دارند. بطور مثال اگر جمعیت رأی دهنده را به سه دسته زیر تقسیم کنیم
گروه محافظه کار
گروه لیبرال
گروه بی طرف
الگوی آماری نشان میدهد بدون در نظر گرفتن نتیجه انتخابات هیچوقت تعداد رأی گروهای حزبی از تعداد اعضاء حزبی اشان کمتر نیست.
در نتیجه ممکن نیست تعداد آرای آقای کروبی کمتر از تعداد اعضای حزبی ایشان باشد. با در نظر گرفتن طرفداران بیشماری که ایشان در گروه بیطرف داشتند این امر را غیر ممکن میسازد. و قطعاً اشاره به آماری خلا ف قاعده و ساختگی دارد..
————
آلگوی آماری نشان میدهد که در همه انتخابات در سراسر جهان و ایران 80 الی 90 در صد مواقع بدون در نظر گرفتن نتیجه انتخابات کاندید استان بومی خود را میبرد.
یعنی برای شباهت به الگوی آماری در این انتخابات میباید دو نفر از از سه کاندید حداقل ایالت قومی خود را میبردند.
خبرگان و کارشناسان اشاره به آن دارند که علائق قومی در میان ایرانیان بسیار قویست. بخصوص در میان اقوامی که از زبان دیگر و یا لهجه خاصی استفاده میکنند.
بطور مثال آقای محسن مهرعلیزاده در انتخاب قبل با وجود آرای کم در سراسر کشور، آرای آذربایجان را به خود اختصاص داده اند.
در انتخابات دهم آذربایجان و لرستان و خوزستان بنظر می آید به آقای احمدی نژاد رأی داده اند که از نظر آماری و کارشناسی ممکن نیست.
————
الگوی آماری نشان میدهد که در صورت آرائه تدریجی آمار، منابع آماری از نظر جمعیت ، اقتصادی، جبهه سیاسی و تقسیم بندیهای قومی و جغرافیائی دارای نوسانات است، این نوسانات بر روی ارائه تدریجی آمار اثر مستفیم میگذارد.

در طی ارائه آمار انتخاباتی دهم با وجود خواندن آراء از نواحی و در زمان های گوناگون نوسانی ناچیزی دیده میشود که بسیار بعید بنظر میرسد و نشانه از دستکاری و ساختن آمارسازان است
http://ishallvote.org/content/result10.aspx
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=51716
http://img526.imageshack.us/img526/8052/6a00d83451c45669e201157.jpg
————
شمارش 40 میلیون رأی کاغذی، تنها طی چند ساعت، از عوامل تردید برانگیزِ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران است. چگونه وزارت کشور با خواندن قسمت بسیار محدودی از آمار ، با سرعتی که از نظر محاسباتی بعید و کاملاً از نظر قوانین انتخاباتی جمهوری اسلامی غیر قانونی ایست به تلوزیون ایران اجازه داد که آقای احمدی نژاد را برنده اعلام کند.چه شمارش آراء در آن مدت محدود و چه تخمین انتخاباتی آن بسیار بعید به نظر میرسد..
————-
کارشناسان به وجود آراء غیرواقعی در بسیاری از حوزههای انتخابی اشاره کرد که در آمار وزارت کشور ارائه شده
http://www.rezaee.ir/fa/pages/?cid=8521
در ۱۷۰ حوزه، بين ۹۵ تا ۱۴۰ درصد واجدين شرايط رای داده اند
http://www.radiofarda.com/content/o2_rezaei_election_result_iran/1757622.html
در يک حوزه انتخابيه، ۱۴۰ درصد از واجدين شرايط رای داده بودند و اين در حالی است که در تمام حوزههايی که اين اتفاق افتاده بود ۸۰ يا ۹۰ درصد رای برای آقای احمدی نژاد اعلام شده است يعنی بيش از ۱۰۰ درصد در اين حوزهها به آقای احمدی نژاد رای دادهاند
http://www.daneshjooyan.org/farsi/news/8803/880326j.html
کارشناسان به طور نمونه به استان یزد اشاره کرده اند که بنابر آمار رسمی وزارت کشور، در آن بیش از 100 درصد واجدین شرایط، در انتخابات شرکت کرده و به عنوان نمونه در تفت 141 درصد، در مهریز 121 درصد، در صدوق 111 درصد، در طبس 101 درصد و در بافق 100 درصد واجدین شرایط رأی دادهاند که عملاً غیرممکن است.
و یا در استان اصفهان، در اردستان 101 درصد،در تیران 108 درصد، در چادگان 120 درصد، در خوانسار 100 درصد و در فریدونشهر 108 درصد واجدین شرایط رأی داده اند، در استان چهارمحال و بختیاری نیز در کوهرنگ 132 درصد و در لردگان 104 درصد واجدین شرایط رأی دادهاند، همینطور در استان خراسان جنوبی در سربیشه 105 درصد و در قائنات 101 درصد واجدان شرایط رأی دادند.
در استان خراسان رضوی نیز شرایط به همین شکل است: به طوری که در بردسکن 102 درصد، در چناران 104 درصد، در خلیلآباد 103 درصد، در خواف 104 درصد، در رشتخوار 101 درصد و در فریمان 105 درصد واجدین شرایط رأی داده اند.
در استان خوزستان نیز شرایط مشابهی حاکم است و در باغ ملک 106 درصد واجدین شرایط رأی دادند و در استانهای زنجان، فارس و قزوین نیز شرایط مشابهی حاکم است، در استان کرمان نیز شاهد رأی 121 درصدی در رودبار جنوب و رأی 112 درصدی در قلعه گنج هستیم.
همچنین در کهکیلویه و بویراحمد وجود رأی 127 درصدی در دنا، رأی 113 درصدی در بهمئی و رأی 105 درصدی در بویراحمد نسبت به واجدان شرایط، شائبه هایی ایجاد کرده است. در استان گلستان نیز در بندر گز و مینودشت 101 درصد واجدین شرایط رأی دادند یا در گیلان در سیاهکل 104 درصد، شفت 101 درصد و ماسال 104 درصد واجدین شرایط رأی دادند.
در استان لرستان شرایط حادتری وجود دارد: در دلفان 110 درصد و در سلسله 112 درصد واجدین شرایط رأی دادند یا در استان مازندران در نور 104 درصد، در گلوگاه 103 درصد، در محمودآباد 102 درصد و در نکا و رامسر 101 درصد واجدین شرایط رأی داده اند.
در استان هرمزگان در ابوموسی 115 درصد، در بندرلنگه 100 درصد و در رودان 104 درصد واجدین شرایط رأی دادند.
نظریه یک کارشناس ارشد آمار استان یزد :
چه چیزی را توضیح بدهند ؟ می دانید آمار بالای صد درصدی یعنی چی ؟ یعنی هر انسان بالای 18 سال در این استان پهناور و گاهی سایه هایشان رای داده اند !!! از اردکان و شمسی بگیرید تا دیهوک طبس و بهمن ابرکوه (!)این ها رو میشه باور کرد ! (آمار سازی هم بلد نیستند)
http://www.yazdonline.com/NewsDetail.aspx?id=6265
http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=8941
آمار زیر توسط وزارت کشور ارائه شده است
http://www.moi.ir/ostan.pdf
http://www.tebyan.net/Weblog/tondar59/post.aspx?PostID=64577
http://ishallvote.org/content/numbers.aspx
تعداد حد اکثر شرکت کننده را در یزد با جمع آرای باطله و شمرده شده را مقایسه کنید بر اساس آمار ارائه شده وزارت کشور جمع کل آراء یزد بالای 100 در صد است
نتیجه گیری
اعداد و آمار گویا ترین جلوه حقیقت هستند. ما با ارائه آمار ارائه شده که منابع آن وزارت کشور میباشد نشان داده ایم که همدستان آقای احمدی نژاد بدون هیچ شک و شبه ای در انتخابات دست به تقلبی ناشیانه زده اند.اثر فراوان گردهمائی و مخارج تبلیغاتی را به هزینه دولت توسط آقای تیم آقای احمدی نژاد در موقعیتی که دیگران ایچنین امکاناتی را نداشته اند را که غیر قانونی ایست نباید نادیده گرفت. در حین این تبلیغات اگر گزارشات وزارت کشور و دیگر منابع نزدیک به آقای احمد نژاد را مطالعه کنید قطعاً به این نتیجه میرسید که برای تخدی در انتخابات برنامه ریزی قبلی داشته اند. ولی به علت عدم شناخت از آگاهی علمی بسیاری از ایرانیان و نداشتن امکانات کارشناسانه که یکی از محصولات قشری بودن است ، تقلبی بسیار ناشیانه کرده اند که ممکن نیست در باور بگنجد.
مطلب دوم مربوط به پاسخ هایی هست که به شبهات انتخابات از طرف خبرگزاري جمهوري اسلامي بیان شده:
تمسك رقيب غير پيروز به روشهاي غيرقانوني اعتراض نسبت به اشكالات موردنظرش به روندبرگزاري انتخابات،پايتخت وبعضي شهرهاي كشور راطي هفته گذشته دستخوش تحركات قانون گريزانه وفرصت طلبي عناصر علاف واوباش ساخت و خسارات زيادي به اموال و فرصتهاي مردم ودولت واردكرد.
ميرحسين موسوي كه بيشترين نقش را در انجام اين تحريكات خسارت بار داشته در اصليترين شكوائيهاش نسبت به نتايج انتخابات شكوهمند ۲۲ خرداد به نكاتي اشاره كرد كه در ذيل به مرور اين شبهات و پاسخ به آنها ميپردازيم:
۱ تعداد واجدين شرايط راي دادن كمتر از ميزاني بوده كه وزارت كشور اعلام كرده است؟
پاسخ : تعداد واجدين شرايط براساس محاسبات آماري برپايه سرشماري عمومي نفوس و مسكن مركز آمار ايران ميباشد. به اين مفهوم كه سرشماري هر ۱۰ سال يكبار در ايران توسط مركز آمار انجام ميگيرد و بر پايه نتايج سرشماري و با برآوردهاي سالانه از جمعيت كل كشور ميزان واجدين شرايط با محاسبات آماري تخمين زده ميشود كه به واقعيت جامعه بسيار نزديك است. قابل ذكر است كه اين روال در تمام انتخابات ملاك عمل بوده و كارشناسان و خبرگان آماري نيز شبههاي براين امر ندارند.
۲ چرا درحالي كه ۴۶ ميليون و ۲۰۰ هزار رايدهنده وجود دارد ۵۸ ميليون تعرفه راي چاپ شده است؟
پاسخ: چاپ تعرفههاي رايگيري با نظارت شوراي نگهبان صورت ميگيرد ودر هر انتخابات به علت تسريع در عملكرد اجرايي و توزيع مناسب تعرفههاي راي گيري در شعب شهري و روستايي سراسر كشور تعدادي تعرفه اضافه چاپ ميشود.
اصل همترازي درتعداد تعرفه – يعني چاپ تعرفهها به تعداد دقيق واجدين شرايط – از آن جهت امكان پذير نيست كه جمعيت در گردش ومسافر قابل تخمين مكاني نيستند.
با چاپ تعرفه به تعداد بيشتر ، ضريب امكان حضور مردم و مشاركت اجتماعي بالاتر خواهد رفت. نكته دوم اينكه موضوع تازگي ندارد و در تمام دورههاي انتخابات برگزار شده در كشور اين اصل رعايت گرديده است و تعدادي تعرفه اضافي چاپ شده است. نكته سوم اينكه اين كار يكي از امور اجرايي معمول در عرصه انتخابات است و در تمام كشورهايي كه از سيستم رايگيري كاغذي استفاده ميكنند رايج و عرف است .
۳ چرا براي برخي از نمايندگان كانديداها براي رفتن پاي صندوق كارت صادر نشده است؟
پاسخ: تنها دليل عدم صدور كارت براي نمايندگان كانديداها براي حضور پاي صندوقهاي راي
عدم تكميل مدارك آنها بوده است. برخي كانديداها سعي دارند قصور و كوتاهي خود را به پاي وزارت كشور بگذارند، چرا كه مهلت تحويل مدارك نمايندگان جهت صدور كارت تا ۸۸/۳/۱۷ بوده ليكن وزارت كشور حسن نيت به خرج داده و حتي تا روز ۸۸/۳/۱۸ نيز مدارك نمايندگان كانديداهاي معترض را به صورت دستي از ستادهاي كانديداهاي معترض پذيرفته است.
قابل ذكر است كه در شهر تهران براي نمايندگان آقاي موسوي به علت نقص مدرك و پايبندي به قانون كارت تنها ۳۰۰ نماينده صادر نشده است كه علت اصلي آن هم نقص مدارك بوده است ولي براي كانديداي پيروز انتخابات ۷۰۰ كارت به علت نقص مدارك صادر نشده است.
بنابراين تعداد نمايندگان كانديداي معترض بيش از نمايندگان كانديداي پيروز پاي صندوقهاي راي بوده است.
نكته قابل قابل توجه ديگر اين است كه براساس آمار تعداد كارتهاي صادر شده آقاي موسوي در ۸۹ درصد صندوقهاي راي كل كشور نماينده داشته است. اين درحالي است كه احمدي نژاد در ۷۲ درصد، كروبي ۲۹/۵ درصد و رضايي ۱۲ درصد صندوقها نماينده داشته اند.
قابل قبول است كه آقاي موسوي در مورد صندوقهايي كه ناظر نداشته اند داراي شك و شبهه باشد. اين شك كاملا معقول ومنطقي است اما راه حل برطرف شدن آن اين است كه ايشان خواستار بازشماري تعدادي از اين صندوقها بصورت تصادفي شوند و نتايج آنها را با صندوقهايي در همان منطقه و شهر مقايسه كنند كه در آنجا ناظر داشتهاند و ببينند كه آيا چنان تفاوت فاحشي وجود دارد يا خير. قطعا ايشان ميدانند كه براي انكه ۱۰ ميليون راي جابجا شود بطور متوسط ۱۰ هزار صندوق ميبايست كاملا داراي آرا واژگون شده باشد.
شناسايي و پيدا كردن اين ۱۰ هزار صندوق اصلا كار دشواري نيست خصوصا براي جناب آقاي محتشمي رييس كميته صيانت آقاي موسوي كه خود در زمينه تخلف انتخاباتي در مقام وزير كشور داراي سوابق قابل توجه هستند.
براي اينكه درباره آقاي محتشمي بيشتر بدانيد يادآوري ميكنيم كه در انتخابات سومين دوره مجلس شوراي اسلامي جناح حامي دولت مهندي موسوي با سوار شدن بر موج تبليغاتي بر محور دو تايي اسلام ناب – اسلام آمريكايي كه بطور كلي توسط حضرت امام ره بيان شده بود جمع كثيري از روحانيون باسابقه انقلاب را به داشتن اسلام آمريكايي متهم كردند تا بتوانند فهرست مجمع روحانيون مبارز تازه تاسيس را بجاي فهرست جامعه روحانيت مبارز به مجلس بفرستند.
در اين انتخابات كه آقاي محتشمي – وزير كشور – مجري انتخابات بود گزارش هاي فراواني مبني بر تخلف در صندوقهاي راي وجود داشت. شوراي نگهبان از تاييد انتخابات خودداري كرد و به بازشماري برخي صندوقها پرداخت كه در موارد زيادي تخلف مجريان محرز شد.
دولت آقاي موسوي با مراجعه به رهبر انقلاب خواستار مداخله ايشان در انتخابات و استفاده از حكم ولايي جهت تاييد انتخابات شد.
با توجه به شرايط حساس كشور در نهايت امام راحل ره با صدور حكمي خواستار پايان يافتن بازشماري آرا شده و پرونده رسيدگي قانون شوراي نگهبان به تخلفات انتخاباتي مختومه شد. به دنبال حكم حضرت امام (ره) آيت الله صافي گلپايگاني دبير وقت شوراي نگهبان كه امروز از مراجع تقليد هستند، از مقام خود استعفا داده و به قم مراجعت نمودند. اينكه امروز آقاي موسوي در اعتراض به نتيجه انتخابات به مراجعي چون آيت الله صافي نامه مينويسد، اما پاسخي نميشنود شايد چندان بينكته نباشد.
۴ چراي برخي كانديداها پيش از شمارش آرا اعلام پيروزي كردند؟
پاسخ: خوشبختانه چند سالي است نظر سنجي در ايران جا افتاده است و بعد از افتضاح بعضيها از جمله آقاي عباس عبدي كه اين مقوله را به ابزاري براي جاسوسي تبديل كرده بودند، امروزه كاركردهاي اين موضوع براي مسوولان و عموم مردم آشكار شده است.
نتايج نظر سنجيهاي معتبر و علمي برخي مراكز دولتي و خصوصي تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات حاكمي از اختلاف شديد آراي كانديداي پيروز انتخابات با كانديداي معترض داشت كه هم اكنون نيز اين موضوع به خوبي آشكار گرديد.
علاوه بر نظرسنجيهاي موسسات داخلي چندين موسسه خارجي از جمله نتايج انتخابات را پيش بيني كرده بودند و در روزنامه واشنگتن پست نيز اين نتايج را منتشر نمودند.
ذكر اين نكته ضروري است كه اعلام پيروزي در انتخابات به عنوان يك ترفند جنگ رواني از سوي آقاي موسوي و به سفارش بعضي اطرافيانش در روز انتخابات به كار گرفته شد تا جايي كه آقاي موسوي ساعت ۱۰ صبح از پيروزي خود به صورت قاطع خبر داد.
علاوه بر اين سايتهاي قلم نيوز، كلمه و ياري ساعت ۲۰:۳۰ از پيروزي قاطع ايشان خبر دادند و كار به جايي رسيد كه آقاي خاتمي ساعت ۲۱ شب پيروزي آقاي موسوي را از طريق همين سايتها به وي تبريك گفت.
ضمنا آقاي موسوي فراموش نكردهاند كه ساعت ۲۳ شب تاريخ ۸۸/۳/۲۲ در جمع خبرنگاران چه گفتند. وي گفته بود كه اگر تقلب نشود پيروز انتخابات است و در همان ساعت تقلب گسترده در انتخابات را پيشگويي كرده بود همان گونه كه خانم عفت مرعشي همسر آقاي هاشمي رفسنجاني اين موضوع را هنگام انداختن راي خود در صندوق اعلام كرده بود.
۵ چرا وزارت كشور تجميع را به صورت رايانهاي انجام داد و نتايج را به صورت آنلاين اعلام مينمود؟
پاسخ: براي اولين بار در تاريخ انتخابات ايران و با توجه به پيشرفت علم روز تجميع نتايج انتخابات رياست جمهوري دهم رايانهاي انجام شد.
به اين مفهوم كه شعب رايگيري نتايج خود را براساس فرم شماره ۲۲ به صورت آنلاين براي ستاد انتخابات كشور ارسال نموده و در ستاد نيز اين نتايج به صورت آنلاين روي سايت ستاد قرار ميگرفت.
نتايج بر اساس آراي شعب سراسر كشور و به صورت تجميع شده در خروجي قرار مي گرفت و ساعت ۳۰ دقيقه بامداد ۸۸/۳/۲۳ رييس ستاد انتخابات كشور از تجميع ۵ ميليون راي خبر داد ضمن اينكه نتايج رايانهاي با نتايج حاصل از فرم / ۲۲ فرم شعبهها / تطبيق داده ميشد و سپس بر روي سايت قرار ميگرفت.
سوالي كه از كانديداي معرتض ميكنيم اين است كه جرا نمايندگان شما ساعت ۲ و ۳۰ دقيقه بامداد ۸۸/۳/۲۳ با شنيده نتايج حاصل از تجميع كه خبر از شكست قاطع شما داشت، محل ستاد را با عصبانيت ترك كردند و شبهه عدم اعتماد به تجميع رايانهاي را مطرح كردند؟
۶ چرا در برخي شعبهها تعرفه راي كم آمده است؟
پاسخ : مشاركت بيسابقه ۸۵ درصدي مردم در سراسر كشور بيسابقه بود و برنامه ريزي براي توزيع تعداد تعرفهها با ديگر دورهها كاملا متفاوت بود.
شعبهها موظف بودند كه كمبود تعرفه خود را با در دست گرفتن آخرين دسته صد برگي تعرفه راي به مسوولان ذيربط اعلام نمايند تا اين كمبود جبران گردد.
با توجه به تمهيدات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات كشور هيچ شعبهاي به خاطر تمام شدن تعرفه رايگيري را متوقف نكرده است و در اسرع وقت ممكن تعرفه مورد نياز شعبهها در اختيار آنها قرار گرفته است و شوراي نگهبان نيز ناظر بر اين موضوع بوده است.
۷ چرا از ساعت ۹ تا ۱۴ روز ۲۳ خرداد وزارت كشور آمار جديدي ارائه نكرد؟ پاسخ: تجميع نتايج انتخابات براساس ۲ فرم صورت ميگيرد فرم شماره ۲۲ كه مخصوص شعب اخذ راي ميباشد و فرم شماره ۲۸ كه مخصوص فرمانداريها و تجميع آمار شهرستانها ميباشد تا ساعت ۹ بامداد روز ۸۸/۳/۲۳ تجميع به صورت آنلاين و براساس فرم شماره ۲۲ صورت گرفت. از ساعت ۹ تا ۱۳ روند اعلام نتايج براساس فرم ۲۲ متوقف گرديد چرا كه نتايج شهرستانها ي مختلف در قالب فرم ۲۸ به ستاد انتخابات كشور ارسال گرديده بود و تجميع نتايج به جاي شعبه به شعبه به صورت شهرستان به شهرستان صورت گرفت تا هم دقت كار بيشتر شود هم سرعت تجميع و در نتيجه جمع بندي نهايي زودتر صورت گيرد.

ژوئن 20, 2009 at 2:08 ب.ظ
جناب پوریا
مسئله آمار سازی ایست و همانطور که گفتیم اعداد نمیتوانند جز حقیقت چیز دیگری بیان کنند.
تا آنجا که ما شنیده ایم صحبت از تعدد تعرفه نبوده. پرسیدن با وجود تعدد تعرفه چرا در بعضی از اماکن رأی گیری کمبود وجود داشته. این کمبود باعث شده بر خلاف فرمایش شما کسانی نتوانند رأی بدهند که باید باعث بر ابطال انتخابات باید بشود.
درمطبوعات عمومی و یا در اینترنت هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان بدهد که آقای موسوی اعلام پیروزی رسمی کرده است. ایشان اشاره کرده اند که پیروزی با ما است که امری طبیعی و همیشه پیش از اعلام آراء در تمام جهان متداول است
پیام آقای موسوی : از مسوولان امر خواست نهایت دقت را در شمارش آراء داشته و از مردم شریف ایران خواست آماده برگزاری جشن پیروزی باشند
. . صحبت از اینست که چرا بر خلاف قانون تلوزیون از طرف وزارت کشور یکساعت بعد از بسته شدن مراکز انتخاباتی با ارائه فقط ده تا بیست در صد از رأی خوانده شده اعلام کردند آقای احمدی نژاد برنده است. با وجود اینکه از نظر آماری ممکن نیست . تائید این مطلب ادامه ارائه آمار مکرر آمار ساختگی ایستد. منحنی ارائه شده ما نشان میدهد که اعداد ساختگی هستند.. ما تنها کسانی نیستم که این منحنی را کاملاً ساختگی میبینیم. اساتید امر و مطبوعات جهانی هم به این نتیجه رسیده اند
. آنچه که آقای محتشمی بود و آنچه آقای رفسنجانی انجام داده چه ربط به تقلب در انتخابات دارد. قدری راجع به ارادتی که آقای احمدی نژاد به آقای رفسنجانی ابراز کرده است را مطالعه کنید بعد به تعریف گذشته بپردازید..
ما طرفداران آقای احمدی نژاد را شخصاً میشناسیم و میدانیم چگونه بدون تردید از سیستم کامپوتری سوء استفاده میکنند. آیا سیستم ها کامپیوتری که گزارش کار را میدهند قبلاً از نظر ایمنی مورد تأید وزارت دادگستری قرار گرفته اند
آیا در ۱۷۰ حوزه، بين ۹۵ تا ۱۴۰ درصد واجدين شرايط رای داده اند که آقای رضائی هم به آن اشاره کرده اند نیاید موجب سوأل آفرینی بشود. اجازه بدهید همین مسئله از طرف یک شورای تحقیقاتی با همکاری وزارت دادگستری برسی شود. خواهید دید که این فقط نشانه واضحی ایست از تقلب انتخاباتی. لازم به یاد آوریست که اکثر آراء در این مراکز به آقای احمدی نژاد داده شده است
لازم نیست ما کارآگاه باشیم تا واضح حضور تقلب انتخاباتی را ببینیم. آقای کروبی و رضائی که امیدی ببرد ندارند، همه میگویند این انتخابات غیر قانونی ایست. همه اشتباه میکنند بجز انکه شهرت به ساختن اعداد آمار دارد و در سیستم کامپیوتری ما واضح تقلب کرده است
ژوئن 20, 2009 at 7:23 ب.ظ
دوست من، من خودم طرفدار آقای موسوی هستم و از خدامه که این نمودار ثابت کننده ی همه چیز باشه ولی تاکنون هیچ توضیح نسبت به این نمودار داده نشده.
در مورد 150 درصد یا بیشتر از 100 درصد در حوزه های انتخاباتی اونطور که آقای دانشجو گفتند مسافرین ممکنه در شهر دیگری رای بدند که باعث افزایش درصد بشه.
امیدواریم به ابطال انتخابات.
ژوئن 20, 2009 at 8:09 ب.ظ
در کدام کشور در جهان مسافر میتواند در جای دیگری رأی بدهد. گیرم که اینطور باشد ما باید در چه درجه از حماقت و یا باوریان دستگاه باشیم که تصور کنیم د ر 170 حوزه مسافر باعث بر ازدیاد رأی شده است. آیا این فصل ایرانگردی در یزد و شهرستان های یزد است. آینها به وضوح قصد داشته اند به شکل های گوناگون میزان کل آراء را بالای 85% نشان بدهند ولی چگونگی آنرا نتوانسته اند کنترل کنند.
نمودار آماری نشان میدهد خط کشی کرده اند ممکن نیست در 8 اعلام پشت سرهم وزارت کشور در منحنی چنین ترتیب آماری در سراسر کشور وجود داشته باشد. بطور مثال رأی تهران را و یا آذربایجان را چگونه اعلام کرده اند. که باز هم منحنی از خود تعقیراتی نشان نمیدهد
ژوئن 27, 2009 at 8:41 ق.ظ
آقای پروفسور آمار!
درست بخون ببین چی می نویسم!
مثل بقیه حرف کلی نزن. یعنی چی که در کدوم کشور دنیا فلان میشه. تو که دم از علم آمار می زنی بد نیست مقایسه ای بین این دوره و دوره های قبل انجام بدی! همیشه صندوقای بالای 100% وجود داشتن و جالب بدونی با توجه به همون علم آمار که مشخصه چیزی ازش نمی دونی تو این دوره که مشارکت 25% زیاد شد باید تعداد صندوقای بالای صد در صدم به همون نسبت بیشتر می شد که نشد! به عبارت دیگه توزیع جمعیت منطقی تر از دوره های قبل بوده. همچنین اگه این تخلف باشه به راحتی میشه نتیجه گرفت که در دولت های قبلی تخلف به مراتب بیشتر انجام گرفته!
نمی دونم اهل کدوم ولایتی ولی اینجا تو ایران خصوصا برای انتخاب رییس جمهور هر کسی در هر حوزه ای می تونه رای بده حتی خارج کشور. این شیرین کاری شما هم نشون می ده اصلاً نمی دونی ایران رو با چه الفی می نویسن.
بهتره به جای اینکه ما رو احمق فرض کنی و اینطور تلقین کنی که هر کی استدلالای آبکی و تهی از منطق جنابعالی رو قبول نکنه حتماً نمی فهمه یکم اون مغزت رو جدا از تعصب و مزدوری به کار بندازی تا شاید یکم از حقایق به ذهنت رسوخ کنه. هر چند بعید می دونم!
و نکته ی آخر. اول اینکه تا پیش از این، آرا بعد از اینکه تو فرمانداری و استان تجمیع می شد می اومد وزارت و بعد اعلام میشد اما این بار از صندوقا به صورت آنلاین به وزارت کشور اعلام شد. اگه یکم عاقل باشی می فهمی که:
1- اولاً علت تسریع در اعلام نتیجه همین نکته بود. موضوعی که هیچ منع قانونی نداره. الکی چرا نوشتی مغایر قانونه. می شه بندش رو بگی ما هم بفهمیم. یعنی قانون گفته نتیجه رو زود اعلام نکنید. خیال کردی ما هم گوش مخملی هستیم!
2- آرای حوزه های خلوت و کم جمعیت زود تر شمارش و اعلام شده. چون رای گیری تو حوزه های شلوغ که عموماً شهری بودن حتا تا بعد از ساعت 12 هم طول کشیده اما در حوزه های خلوت که تقریباً شامل تمام روستا ها و اکثر شهرای کوچیک می شه بلافاصله از ساعت 10 شروع به شمارش کردن. وقتی صندق، تعداد رایاش کم باشه عجیبه که زود شمارش تموم بشه و نتیجه رو بفرستن وزارت کشور؟!
3- مهمترین نتیجه اینکه چون توزیع این رای شماری در تمام کشور بوده پس قاعدتاً باید در تمام طول اعلام نتیجه روند اختلافا یکسان باشه. اگه متوجه نشدی باید بیشتر توضیح بدم. ببین فرض کن پنج تا استان داریم با جمعیت نزدیک به هم که دو تاش به آقای الف و سه تا به آقای ب رای دادن. اگه قرار باشه نتیجه ها به شکل استانی اعلام بشه عجیب نیست اگه جای اونا تغییر کنه. مثلاً وقتی اول یه استان از طرفدارای الف که در مجموع رایش کمتره اعلام می شه اون جلو می افته. بعد که استان طرفدار ب اعلام میشه حدوداً مساوی می شن. دوباره رای دومین استان طرفدار الف اضافه می شه و باز اون جلو می افته و در دو دفعه ی آخر اول مساوی می شن و بعد آقای ب جلو می افته. یعنی آقای ب رایش بیشتر بوده اما آقای الف بیشتر در صدر بوده. اما اگه همین پنج تا استان در هر مرحله 20% از رای ها رو بشمارن و باهم اعلام کنن. اصولاً نامزدی که رایش در مجموع بیشتر هست ( آقای ب) در طی تمام مدت شمارش در صدر قرار می گیره. این دقیقاً اتفاقیه که در این انتخابات افتاد.
5- به شکلی کاملاً منطقی در هر مرحله از اعلام آرا رای موسوی با نمو بیشتری زیاد می شد. هر کسی که یکم از قدرت فهم بهره برده باشه با توجه به توضیحات قبلی من می فهمه که علتش چیه. شما می تونید توضیح بدید؟ علت خیلی ساده است. اختلاف احمدی و موسوی در روستاها بیشتر بود پس وقتی آرای روستاها رو اعلام کردن درصدا اختلاف بیشتری داشت.(اگه اشتباه نکنم 29 به 72) در مرحله بعد شهرای کوچیک اعلام شد که اختلاف کمتر بود به همین خاطر منحنی آرا به هم نزدیکتر شد. در مرحله ی بعد شهرای بزرگ و در نهایت تهران که این روند کم شدن اختلاف ادامه پیدا کرد و در نهایت به 62 در مقابل32 رسید. اگه تعداد آرایی که این تغییر نسبت رو ایجاد کردن ملاحظه کنید می فهمید که تعداد قابل توجهی هستن اما به علت میزان بالای مشارکت تغییر بیشتر از این تو درصد تفاوت ایجاد نکرده.
6- اگر سری به نتایج انتخابات گذشته بزنید (که البته به ضررتون هست پس این خبط رو مرتکب نخواهید شد) می بینید هرگز تفاوت فاحش در مراحل گوناگون اعلام رای شماری وجود نداشته و اگه تو مرحله ی اول دوره قبل جای نامزدا عوض می شد به علت نزدیکی آراشون بود. به عبارتی با چند ده هزار رای جای اونا عوض شد ضمن اینکه توضیحات بند چهار کاملاً توضیح دهنده ی این اتفاقه.
خدا همه ی ما رو اول عاقل کنه بعد علم آمار یاد بده و سر آخر اگه لایق بودیم هدایت کنه! آمین!!
ژوئن 20, 2009 at 8:13 ب.ظ
شمارش 40 میلیون رأی کاغذی، تنها طی چند ساعت، از عوامل تردید برانگیزِ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران است.
اگر بخواهند چهل میلیون رای را در یک جا شمارش کنند عملا غیر ممکن است و این ایراد صحیح است ولی چهل هزار صندوق رای وجود داشته است که تقریبا هر صندوق 900 رای در خود جای داده است حالا بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمتر
و در کنار هر صندوق تقریبا هفت الی هشت نفر بودند که شروع به شمارش ارا می کردند . حالا به نظر شما برای شمارش 1000 رای در یک صندوق و اعلام آن چقدر وقت لازم است
به نظر من این ایزاد بی مورد است
ژوئن 20, 2009 at 8:28 ب.ظ
من ساکن شیراز هستم شهر های زیادی اطراف شیراز وجود دارد که افرادی از آن شهرها ساکن شیراز هستند و روزهای پیج شنبه و جمعه برای سرزدن به پدر و مادرشان و بستگانشان به شهرهای خود می روند و این تعداد کم نیستند طوری که اگر جادهای خروجی شهر را عصر پنجشنبه نگاه کنیم ترافیک سنگینی دارد
به نظر من طبیعی هست این شهرها در روز انتخابات تعداد بیشتری رای ذاشته باشند
ژوئن 21, 2009 at 10:59 ب.ظ
آخه مشکل اینجاست که تو هیچ جایی امار کم نیست.
با گفته شما باید اگر 10 شهر 140 درصد مشارکت داریم حتما باد حد اقل 5 شهر نزدیک پیدا کرد که مشارکت 50 درصدی دارند.
ژوئن 27, 2009 at 8:47 ق.ظ
می شه بفرمایید چطور به این نتیجه رسیدین؟ مگه تو دوره های قبل اینجور بوده؟ مگه مسافرا حتماً باید از شهرای نزدیک باشن؟ و هزار تا سوال دیگه. جدا از همه ی اینا شما چرا اینقدر خودتون رو به در و دیوار می زنید خوب آخه اگه دلیل منطقی و مستندی وجود داشت فکر نمی کنی موسوی رو میکرد. خداوکیلی دلایل حضرت آقا رو شنیدی. من با این سواد ناقصم دست کم 70% از اونا رو جواب می دم. پاسخای اونا رم شنیدین. عادت کنید هم شبهه ها رو بشنوید و هم پاسخ ها رو. قطعاً این هم به عقل نزدیکتره و هم به انصاف.
ژوئن 20, 2009 at 8:52 ب.ظ
موضوع پیچیده تر از این حرفهاست
ژوئن 20, 2009 at 8:55 ب.ظ
الله اکبر از واقعیاتی که پشت بی انصافیها پنهان میمانند…20%به تعداد آرا اضافه شد افرادی که انتخابات را تحریم کرده بودند نه خوابشان میامده نه مریض بودند نه کار داشتند…بعد کدام عقل سلیمی میپذیرداکثریت تحریمیها، شخص شخیصی چون احمدینژاد را انتخاب کنند واکثریت 22میلیون خاتمی به احمدی نژاد رای بدهند و حتی نه به کروبی…هر طور حساب کنید اگر اشتراک تحریمیها و رای خاتمی را به اندازه ی معقول زیاد کنید باز هم رای موسوی و کروبی بیش از اینهاست..تعداد رای کروبی که چیزی ورای مضحک است …تورو قرآن کمی انصاف داشته باشید
ژوئن 27, 2009 at 8:59 ق.ظ
حیف که وقتم محدوده وگرنه جواب همه ی این حرفای بی اساس رو یکی یکی می دادم. اما عجالتاً بشنوید که:
1- بیش از 20% به رای دهنده ها اضافه شدن یعنی حدود 25%.
2- بافت جمعیتی رای دهنده ها در این دوره با دو دوره قبل که می فرمایید خاتمی 22 میلیون رای آورد به شدت متفاوت بود چون سن رای دهنده ها سه سال بالا تر رفت.
3- این چه استدلال ابلهانه ایه که میگید هر کی به خاتمی رای داده باید این دور به موسوی رای داده باشه. بابا IQ شما رو باید ببرن استاد گروه فلسفه و منطق کنن. این یعنی مردم در انتخاب به تبلیغات و عملکردها بی توجهن و نظر اونا شامل گذشت زمان نمیشه. به عبارتی اگه یه روز به آقای ایکس رای دادن تا ابد به اون و همفکراش رای میدن. برادر یا خواهر گرامی یکم استفاده از عقل چیز بدی نیست. من خودم به خاتمی رای دادم و دوره ی قبل به احمدی رای ندادم اما این دوره با تمام توان براش تبلیغات کردم. در مجموع اینا هیچکدوم استدلال به حساب نمیاد.
ژوئن 20, 2009 at 9:07 ب.ظ
یک پیشنهاد اخلاقی…در مواقعی که بحث منطقی هستش لطفا شروع نکید به مغلطه گویی و پرونده سازی یا بازگویی پرونده ها…از عاقلین طرفدار جناب احمدی نژاد خواهش میکنم روش ایشان رو در بحثها پیش نگیرند…نکته آخر اینکه ای کاش سیمای جمهوری اسلامی یک بار از آقای موسوی برای مناظره بعد از انتخابات برای روشن شدن مسائل دعوت میکرد نه اینکه واقعیت رو پشت تهمت به عده ی زیادی از مردم و پخش مصابحه های به ظاهر تصادفی اما کاملا انتخاب شده، پنهان کنه…یا حق
ژوئن 27, 2009 at 8:39 ق.ظ
قابل توجه شما:
آقای موسوی و تمام همپالگی هاشون از هر گونه بحث رودر رو تا همین لحظه طفره رفتن. البته این طبیعیه چون چیزی برای دفاع منطقی ندارن. محض اطلاع خوبه بدونید ایشون گفتن فقط حاضرن به شرطی در سیما حضور پیدا کنن که یک برنامه ی زنده به ایشون اختصاص پیدا کنه که نه رقیب در اون باشه و نه حتا کارشناس و مجری!! میشه بفرمایید این چه معنی داره؟
ژوئن 30, 2009 at 8:32 ب.ظ
عجیب نیست که طرز حرف زدن شما هم مثل رئیس جمهور محبوبتون باشه!
از اول کامنتهارو خوندم! از شما چیزی جز پرخاش ندیدم! حتی جواب های به قول خودتان منطقیتان هم منطقی نیست!
یه نگاه به نمودار های ریز نتایج بزنید بد نیست! اتفاقات عجیبی تصادفی تو این انتخابات رخ داده که نمیشه قبول کرد.
ژوئن 20, 2009 at 9:12 ب.ظ
دوست شیرازی
کهکیلویه و بویراحمد وجود رأی 127 درصدی. در هیچ کجای دنیار و آمار گذشته ایران این مناطق رأی صد در صدی نداشته اند حال بیکیباره 30 تا 50 در صد ازدیاد جمعیت ایجاد میشود. چه گونه؟
موضوع پیچیده است ولی نه آنقدر که نتوان دید.قالباًاز اثر جرم گنهکار را تشخیص میدهند نه شاهد بودن.
ژوئن 20, 2009 at 9:13 ب.ظ
حرف از صدا و سیمای ایران نزنیم بهتره.
اینها هرچیزی که به نفعشونه بیان می کنند و همونجور که دوست دارن خبرها رو ترجمه می کنند.
بطور مثال در بیان نظر رئیس جمهور آمریکا و دیگر کشورها که آنها گفته بودند که از معترضین حمایت می کنند صدا و سیمای ایران به جای معترضین از کلمه اغتشاش گران استفاده کرد (ما از اغتشاش گران حمایت می کنیم) که بسیار مضحک بود.
ژوئن 29, 2009 at 10:59 ق.ظ
معترضین در واقع همون اغتشاش گرای عزیز هستن که این روزها خیابان های تهران و شهرهای دیگه رو به آشوب کشیدن و مردم بیگناه رو کتک میزنند و مغازه های مردم رو غارت می کنند و به همه مقدسات چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن توهین می کنند و نیازمند یاری سبز چشم آبی های اون طرف آب هستن که این طوری لب و لوچه اونها برای اسم زیبای معترض از سوی چشم آبی ها آب می افته چون پایگاهی تو مردم ندارن به هر آب و آتیشی می زنند که بگن ما زیادیم
ژوئن 30, 2009 at 8:37 ب.ظ
هه
اینجور می خوایم دموکراسی داشته بایم؟
وقتی مخالفمون نمی تونیم ببینیم و به همه چیزش توهین می کنیم؟
یعنی هرکی مخالف بود اغتشاش گر و غارتگر و خود فروخته و … این جور چیزاست؟
.
.
بابا کارتون خیلی درسته! با این وضعیت اتظار جز این نمیشه داشت از مملکت
ژوئن 21, 2009 at 8:32 ب.ظ
کاملا با نمودارها موافقم..این سبک تقلب انسان رو یاد اون دسته تکالیف درس آمار مهندسی میندازه که بعضی دانشجوها با عدد سازی و نمودارهای ساختگی تحویل استادهای دانشگاه میدادند…به آن دسته از دوستان که مخالفند گوش زد میکنم که یکی از کتب آمار تحلیلی و مهندسی دانشگاهی رو مطالعه کنند و یا نظر افراد متخصص رو در رشته آمار(آمار دان ها البته نه آمار سازها) جویا بشوند..حتی به خود زحمت ساخت آمارهایی با شکل و شمایل بهتر ندادندوکه قابل باورتر باشند که البته بنده متعقدم هر که بویی از علمو دین به مشامش خورده باشد حاضر به تن دادن به گناه دروغ گفتن به میلیون ها انسان نمیشود
ژوئن 29, 2009 at 11:08 ق.ظ
اقایا خانم عالم یا دانشجو یاعارف به زوایای دینی لطفاَ بگید در چه رشته و چه دانگاهی و در کدام شهر با این آی کیو بالا درس خوانده اید کسی که بخواد تقلب کنه حداقل عقلش می رسه که یه جوری این کار رو بکنه که دیگران نفهمن نه اینقدر تابلو باشه که هر کسی حتی تو هم بتونی بفهمی و مؤسسات به اصطلاح بین الملی هم حرف هاشون رو تأیید کنه. اما این یه واقعیته چه بخواین چه نخواین و به این حرف ها متوسل بشین که شاید تقلب شده ، ((احمدی نژاد24 میلیون رأی آورده ))
ژوئن 30, 2009 at 8:44 ب.ظ
هه آره 24 میلیون ری آورده! ولی من هر چی زور می زنم تو کتم نمیره چرا اتفاقات با احتمال کم همشون یهو تو این انتخابات میوفته!
چرا با این 24 میلیون رای هنوز رئیس جمهور محبوب نیست.
چرا این همه اعتراض؟
چرا اینقدر قدرت نداره که این همه نا آرومی رو بخوابونه؟
چرا وقتی حرف میزنه با این که یه شخصت مردمی هست همه چی به هم میریزه!
چرا نمودارا آمار کلی خطی هستن؟(البته دوستمون یه چیزایی گفت که درست نیست به نظر من)
چرا نمودار های آمار جزئی رای احمدی نژاد و میرحسین آینه هم هستن؟
چرا نعدا آرا تو خیلی از صندوق ها یکی بود.
چرا خیلی از صندوق ها فقط به احمدی نژاد رای دادن؟
چراهای زیاد دیگه ای هم هست
.
.
به هر حال وقتی تعداد زیادی از مردم شک دارن و نسبت به نتیجه اعتراض دارن باید انتخابات باطل بشه!
اگه واقعا 24 میلیون رای داره خوب دوباره هم میاره! چیزی رو که از دست نمیده!
ژوئن 21, 2009 at 9:24 ب.ظ
همش یه بازیه که خرجش زیاده . هم مالی و هم جانی .
ژوئن 21, 2009 at 9:42 ب.ظ
همش تقصیر این محموده به اندازه یه جو فکر و سیاست نداره
ژوئن 27, 2009 at 9:33 ق.ظ
همین محمودی که یه جو عقل نداره فعلاً نام ایران رو بلند آوازه کرده. همین کوتوله باعث شده که ما هسته ای و فضایی بشیم. همین محمود دست خیلیا رو از بیت المال قطع کرد که حالا همشون ضدش بسیج شدن. همین محموده که یه دستی به سر و روی روستاها کشید. همین محموده که رانتای میلیاردی رو به وامای کوچیک تبدیل کرد و …
اینکه کسی بخواد بگه دولت نهم بی عیب بوده یعنی مغزش پوکه و متعصب بی مغزه که متاسفانه تعدادشون کم هم نیست اما همیشه برای چنین ارزیابی هایی باید مقایسه کرد. تو تبلیغات انتخاباتی این مقایسه ها انجام شد و آدم عاقل و بی تعصب می تونه حقیقت رو پیدا کنه البته بر حسب اطلاعات و توانایی اندیشش. نظرش هم برای خودش محترمه.
این دولت احتمالاً در بعضی جنبه ها ضعیفتر و در بعضی قسمت ها قوی تر از دولت های قبلی بوده اما نهایتاً انتخاب با مردم بود و اونا احمدی رو انتخاب کردن. چرا اینقدر اصرار دارید که رای اکثریت رو قبول نکنید. من کسی رو می شناسم که این اولین مهر انتخابات شناسنامش بود و رایش احمدی. به نظر شما با این شاهد مثال میتونم بگم همه ی اونایی که با انتخابات قهر بودن به احمدی رای دادن.
دوستان رای مردم همین بوده و این سالمترین انتخابات. اگر دلیل منطقی وجود داشت تا حالا اقدام می کردن نه اینکه دست به هوچی گری و غوغا سالاری بزنن. آخرشم بگن “کی بود کی بود من نبودم”
مرگ بر ضد قانون، مرگ بر دروغگو، مرگ بر عوامفریب، مرگ بر غوغا سالار، مرگ بر منافق، مرگ بر ریاکار، مرگ بر مزدور، مرگ بر بی عقل، مرگ بر سو استفاده چی، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر ضد مردم، مرگ بر…
ژوئن 28, 2009 at 12:40 ب.ظ
و مرگ بر نفهم
ژوئن 30, 2009 at 1:38 ب.ظ
دوستان مگر ما در زمینه حمل و نقل هوایی و مسافرت هوایی به فناوری رسیده ایم که حالا سنگ ماهواره را به سینه بزنیم. اگر هم ایران فضایی شده است باید بگویم که پرتاب ماهواره و تحقیقات آن مربوط به دوره آقای احمدی نژاد نبوده است و از سالها قبل شروع شده است. در ضمن ما وقتی برای مسافرت هوایی و ناوگان هواپیمایی دچار مشکل و کمبود هستیم و تحریم کمر صنعت حمل و نقل هوایی را خم کرده است و ما حق استفاده از فناوریهای جدید در زمینه هوانوردی را نداریم! چگونه به فضایی شدن خود ببالیم؟ اصولا چه حاصلی برای رفاه مردم دارد که باید به آن افتخار کنیم؟!
ثانیا آقای احمدی نژاد فقط 4 سال در راس کار بودند و آن هم با درآمدی حاصل از نفت که به اذعان روزنامه ها و آمار موجود از مجموع درآمد 16 سال ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی بیشتر بوده است. آیا آقای احمدی نژاد از رانت خواریها جلوگیری کرده اند و به دهک های پایین داده اند؟ یا اینکه منابع عمومی و ذخایر کشور ایران را بدون برنامه و بی هدف هیف و میل کرده اند؟ و به آن هم افتخار می کنند!
آیا اگر خاتمی و هاشمی هم چنین درآمد نفتی داشتند، توانایی خرج کردن آن را نداشتند؟
آیا از نظر عقلی درست است که وقتی دولت منابع و درآمد هنگفتی بدست می آورد، آن را این گونه مصرف کند و در فکر آینده نباشد. و در فکر زمستان نباشد؟
من به عنوان دانشجوی فوق لیسانس حمل و نقل می دانم که تمام پروژ ه هایی که آقای احمدی نژاد در زمینه راه آهن و آزاد راه افتتاح کردند در زمان بهره برداری با مشکل مواجه شده اند.
همچنین در این چهار سال اخیر تحریم کمر صنعت گران را شکسته است و بسیاری از صنایع به دلیل تحریم های شدیداز سوی غرب قادر به فعالیت نیستند و بسیاری تعطیل شده اند و عده ای هم بیکار شده اند. که علت آن هم صحبتهای تند و دور از سیاست احمدی نژاد بوده است.
لطفا اگر از وضعیت بخش خصوصی و صنعتی که جز ارکان اصلی پیشرفت کشور و کارآفرینی هستند، خبر ندارید از احمدی نژاد حمایت نکنید.
آن مردمی که به احمدی نژاد رای نداده اند کارمند دولت نیستند آنها کارآفرینان و صنعتگرانی هستند که با پشتکار و همت خود فعالیت می کنند و از هیچ رانت دولتی استفاده نمی کنند و کاملا شغل و درآمد آنها مستقل از دولت است و از پول نفت به آنها یک ریال هم نرسیده است.
ژوئن 30, 2009 at 8:46 ب.ظ
مرگ بر دیکتاتور
ژوئن 29, 2009 at 11:14 ق.ظ
راست می گی مقصر این خونا و جونای کشته شده محموده نه میرحسین که دستور اغتشاش و آشوب های خیابونی رو می ده و به جای خودش هودارهاش رو جلو میندازه شاید یه جوری فضاحت به بار اوردش رو جبران کنه (( چی کار کنیم آدم بی منطق همینه دیگه نه دلیل داره نه مدرک فقط یه دهن گشاد برای توهین به مردم و مسؤلین داره چون خوابش رو هم نمی دید که با این پولایی که خرج کرده رقیبش 24 میلیون رأی بیاره و خودش همش 13 میلیون))
آگوست 16, 2009 at 7:57 ق.ظ
دمت گرم دوست دارم رفیق
ژوئن 21, 2009 at 11:17 ب.ظ
سلام
يزد كجاست؟ اگه اينقدر در فصل گرما هواي خوبي داره آدرس بدين ما هم بريم اونجا . حتما خيلي خنكه كه اينهمه آدم رفتند اونجا. ولي من كه خوش سفرم تا حالا نشنيده بودم! نكنه يه جايي خارج از ايرانه؟
ژوئن 21, 2009 at 11:20 ب.ظ
دكترش كه كردان باشه آمارش بهتر ازين نميشه. شما زيرديپلم در نظربگيرش.
ژوئن 29, 2009 at 11:21 ق.ظ
زنش که باشه و(( با اون مدارک تقلبیش )) شما هوارداراش رو در نظر بگیریم که چه مدرکی و از کجا آوردین که اینقدر سنگش رو به سینه می زنید واقعاً کی اونو رئیس دانشگاه کرده ؟ حتماً امثال شماها *
ژوئن 21, 2009 at 11:27 ب.ظ
اي بابا گير دادينا!
اينجا ايرانه ، يه شبه يه آيت الله العظمي ميشه حجت الاسلام و يه حجت الاسلام ميشه آيت الله و ولي امر مسلمين تمام عالم! يه زير ديپلم درس دكتري ميده يه دكتر از بيكاري راننده تاكسي ميشه!
شما هي بگين نميشه ولي مي بينيد كه كردندو شد… و باز هم خواهند كرد…
ژوئن 29, 2009 at 11:24 ق.ظ
اخی با مدرک دیپلم درس دکتری می دی حتماًخیلی سخته حالا کی به تو اجازه داده ، لابد رهنورد با اون مدرکش که شده رئیس دانگاه تو رو هم کرده استاد دکترا
ژوئن 22, 2009 at 12:01 ق.ظ
عجزه چیز خوبی است که از قضای روزگار هفته ای سه بار، سالی ۵۶ هفته و ماهی ۳۷ روز در زندگی سیاسی ایرانی اتفاق می افتد. انتخابات اخیر که با رای اکثریت مردم به میرحسین موسوی و در نتیجه پیروزی قاطعانه احمدی نژاد انجامید، یکی از این معجزات بود، به برخی نکات آن توجه کنید
اول، یک ماه قبل از اینکه رای گیری انجام شود، نتیجه انتخابات توسط دوست رئیس جمهور دقیقا به همین میزان اعلام شد. حمید رسائی یک ماه قبل گفت در انتخابات یک ماه بعد احمدی نژاد ۲۴ میلیون و موسوی ۱۲ میلیون رای می آورد. وزیر کشور برای اجرای این معجزه زحمات بسیاری کشید.
دوم، از دو هفته قبل از انتخابات سی میلیون نفر در همه شهرها به نفع یک نامزد انتخاباتی به خیابان آمدند، ولی روز انتخابات ۱۲ میلیون نفر به او رای دادند.
سوم، یک روز قبل از برگزاری انتخابات رئیس جمهوری که ۲۴ میلیون رای آورد، تمام شهرها تحت کنترل نظامی قرار گرفت و ارتباط اس ام اس قطع شد.
چهارم، پنج ساعت قبل از پایان رای گیری نتیجه شمارش آرایی که هنوز نوشته نشده بود، معلوم شد و در سایت طرفدار دولت اعلام شد و دو ساعت قبل از پایان رای گیری نامزدها تحت مراقبت قرار گرفتند.
پنجم، سه ساعت قبل از پایان رای گیری رئیس جمهوری که با دوازده میلیون اختلاف پیروز شده بود، طرفداران نامزدی که محکوم به شکست خوردن شده بود، دستگیر شدند تا متوجه شوند که دقیقا چطوری شکست خورده اند.
ششم، رای گیری دو ساعت قبل از اینکه تمام شود، پایان یافت و چون جمهوری اسلامی علاقه مفرطی به مشارکت بیشتر مردم داشت، و در حالی که مردم توی صف ها منتظر رای دادن بودند، رای گیری را تمام کرد که بیش از این به حضور ملت افتخار نکنند.
هفتم: یک ساعت قبل از پایان رای گیری نتیجه شمارش آرا با درصد رای افراد معلوم شد و وزارت کشور مواظب بود که در جریان اعلام آرا هیچ تغییری در منحنی نسبت آرای نامزدها به هم اتفاق نیفتد، که مبادا مردم فکر کنند که تقلب نشده است.
هشتم: تعداد طرفداران رئیس جمهور ۲۴ میلیونی که جشن پیروزی اش را در میدان ولی عصر تهران گرفتند به پانصد هزار نفر نمی رسید، اما تعداد طرفداران موسوی که ۱۲ میلیون رای آورده بود، سه میلیون نفر بود.
نهم: رهبر معظم و دستپاچه انقلاب قبل از اینکه صحت انتخابات تائید شود، پیروزی رئیس جمهور را تبریک گفت و شورای نگهبان یک روز بعد اعلام کرد که ده روز طول می کشد تا صحت انتخابات تائید شود.
دهم: تعداد آرای کروبی در انتخابات از تعداد اعضای ستادش کمتر بود.
یازدهم: یکی از بزرگترین معجزات این انتخابات این بود که براساس آمارهای وزارت کشور معلوم شد مردم ایران ۱۰۲ درصد خودشان هستند.
دوازدهم: دولت تصمیم گرفت از ۳۰۰ هزار نفر نیروهای نظامی برای شمارش آرا استفاده کند، ولی چون این نیروها کتک زدن را از شمردن بهتر بلد بودند، وزیر کشور نتیجه آرا را اعلام کرد و بعدا برای اثبات آن نتیجه از آن ۳۰۰ هزار نفر استفاده کرد. آنها با باتوم و گاز اشک آور به مردم اثبات کردند که شمارش آرا درست است.
نتیجه گیری اخلاقی: آدمی که دروغ می گوید، حتما تقلب هم می کند.
نتیجه گیری ابزاری: از سه راه می توان آرای مردم را شمرد، با کامپیوتر، با دست، با چماق
نتیجه گیری سیاسی: مردم خوبند، بشرط اینکه تعدادشان را نشمرید.
ژوئن 25, 2009 at 11:54 ق.ظ
ببرای این جونها مون متاسفم – شماها یا خوابین یا خودتونو زدین بخه خواب نوع آمار دادن نوع انتقاد و نوع لفاظی هاتون فقط آدم رو بیاد سی ان ان و اینجور شبکه ها می اندازه کجاست اون تفکر تیز هوشی ایرانی …. واقعا از تمسخر رئیس جمهور و زیر سئوال بردن قوانین مملکتی چه حسی بهتون دست می ده . شماها راست می گین به یاد حرف بابام افتادم که می گفت دانشجوهایی که شاه تربیت کرده اون انقلاب به اون بزرگی رو انجام دادن و هشت سال جنگ رو اداره کردن اما دانشجوهایی که اینا تربیت کردن فقط دو نفر می خواد که شلوارشونو بکشن بالا . در ضمن دوستان من یه جوونم این حرفاتون در حمایت از موسوی فقط بخاطر اینه که شنیده بودین موسوی می خواد حجاب رو آزاد کنه ، حتما هم بعضی ها فکر کردن خانه های فحشا هم آزاد میشه . من خودم یه جوونم توی کوی دانشگاه هم زندگی می کنم بسیجی هم نیستم ، ولی از این که جوونهای ایرانی اینقدر سطحی نگر هستند متاسفم . ولی خوشبختانه در اقلیت هستن و این خودش می تونه ضامن استقلال کشورمون باشه . ولی اگه اینها بخوان رئس جمهور انتخاب کنند از پس فردا باید قرار داد کاپیتولاسیون و … تو ایران داشته باشیم .
ژوئن 22, 2009 at 2:21 ق.ظ
کودتای رهبر و احمدی را نابود می کنیم.
ژوئن 29, 2009 at 11:28 ق.ظ
اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
افتاد یا بازم توضیح بدم
جولای 1, 2009 at 1:33 ب.ظ
کس ننه تو و هرچی دروغگوی (افتاد یا …)
ژوئن 22, 2009 at 4:20 ق.ظ
در خصوص آمار حواس دوستان شما به آمار دانشجویان و کارگران و … نبوده . اگر دقت کنید اکثر شهرهایی که اعلام شده از شهر های دانشگاهی یا صنعتی می باشد . ضمنا شمارش آمار در ریاست جمهوری همیشه با همین سرعت انجام شده . در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی صبح اول وقت 90% آمار شمارش شده بود .
اگر طرفداران آقای احمدی نژاد نیمه شب یا صبح پیروزی ایشان را اعلام کردند آقای موسوی که در بعد از ظهر جمعه و در زمانی که هنوز انتخابات تمام هم نشده بود پیروزی خود را اعلام و کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند ایشان که به آمار دسترسی نداشتند پس احتمالا علم غیب دارند /.
دوستان توجه داشته باشید انسان خواب را می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده است خیر !!!
ژوئن 22, 2009 at 4:47 ق.ظ
چقدر تقلب تقلب مي كنيد خوب معلوم بود كه موسوي راي نمي اورد حا لا كه كم اورده به همه تهمت تقلب و دزدي مي زنه تا اقاي احمدي نژاد هست مرد به اين با خدايي و زحمت كش چرا موسوي راي بيا ورد مردم احمدي نژاد را ميشناسند اينقدر نخواهيد او را ضايع كنيد. هميشه حق پيروزاست.
ژوئن 26, 2009 at 7:45 ب.ظ
خفه شو احمقو با اون ا.ن کوتوله تون!
ژوئن 29, 2009 at 11:31 ق.ظ
تتو هم مثل مهندس قلابیتون فقط بی ادبی بلدی نه منطق داری نه لیاقت داشتن رئیس جمهوری مثل دکتر (( واقعاً لیاقت شما امثال موسویه ))
ژوئن 22, 2009 at 4:51 ق.ظ
حتما امارهايتا ن مانند شبهاي مناظره است كه اينقدر رئيس جمهورمان رانسبت دروغگويي داديد خدا شما را نمي بخشد واي به حال شما چگونه جواب خدا را ميدهيد
ژوئن 22, 2009 at 5:23 ق.ظ
ااحتیاج به آمار و حساب های مبهم و غلط انداز نیست . ما ااطرافمون رو میبینیم .از واضحاته که رای مردم به دکتر احمدی نژاد بیشتر از آقای موسویه. جالبه موسوی به هر کسی که مخالفش حرف یزنه لقب دروغگو میده .این یعنی یک شخص خودرأی و یک دیکتاتور به تمام معنا.
ژوئن 22, 2009 at 5:45 ق.ظ
یکی از دوستان فرمودند:دو هفته قبل انتخابات 30میلیون طرفدار موسوی به خیابون اومدند. از همین آمارتون اوضاع باقی آمارها هم معلومه. مثل تعداد نهایت با ارفاق2یا3 هزارنفری که موسوی میگه یک میلیون.ما مشهد زندگی میکنیم. اینجا اکثریت به دکتر احمدی نژاد عزیز رأی دادند .البته به نمودارهای شما کار نداریم ، مردم رو با چشم میبینیم و از خودشون میپرسیم.خیلی از کسانی که به موسوی رأی دادند حالا با این اعمال و بی منطقی های موسوی احاس شرم میکنند. البته با انصافاشون نه اونایی که نمی خوان از خواب بیدار شن.
ژوئن 22, 2009 at 5:52 ق.ظ
آقای موسوی اگه اعتراضشون منطقی بود و دلایل واقعی و مستند برای تقلب داشت در جلسات شورای نگهبان شرکت می کرد نه اینکه مثل بچه هایی که میترسند درو غشون لو بره رو در رو نشه و از دور بیانیه میده که به احتمال قریب به صد در صد همونا رو هم آدماش براش مینویسند.
ژوئن 25, 2009 at 12:45 ب.ظ
یه وقت چشم نخوری با این تفاسیر سیاسی!!!
میترسم آخر سر این دشمنا ، نخبه هایی مث احمدی نژاد و امثال تو رو بدزدند بعد ما چه خاکی به سرمون کنیم؟
ژوئن 29, 2009 at 10:52 ق.ظ
تا احمق هایی مثل شما هستن به به حرف های پوچ اونها گوش بدن طرف نخبه های دیگه نمی رن خیالت راحت پس بیشتر مراقب خودت و اون مهندس ساده لوح باش
ژوئن 22, 2009 at 6:03 ق.ظ
آماری که در ساعات اولیه اعلام شد از صندوق های مختلف در سراسر کشور بود که در این صورت منطقش همین است که این نسبت تا پایان شمارش آرا تقریبا ثابت باشد . در ضمن سرعت در شمارش و اعلام لحظه به لحظه و سریع از نقاط قوت این انتخابات بود .مطمئن باشید اگر قصد تقلب هم داشتند از این راه وارد نمیشدند که بعد خیلی مطمئن آرا رو زود اعلام کنند.قابل توجه باشه که نماینده های موسوی از احمدی نژاد بیشتر بودند. در تمام مراحل از جمله شمارش آرا هم حضور داشتند.
ژوئن 22, 2009 at 11:19 ق.ظ
بعد از آنچه رهبری در نماز جمعه قید کرد چه لزومی در حضور و جلسه با شورای تبهکار نگهبان هست. تصور کنید قانون اساسی جمهوری اسلامی رهبری و شورای نگهبان را منع کرده است از طرفداری از یک کاندید و لی درست برعکس کردند.
با وجود اینکه رئیس مجلس فعلی آقای رضائی و دیگر اصولگرایان به این طرفداری اعتراشض کردند ولی گویا اهدافشان مهم تر است. ما هم باید به مانند اکثر برخ خای مملکت چشم را ببندیم و بدون اعتراض همه چیز را قبول کنیم وقتی به عین میبینیم.
دلایل آماری ارائه شده را ما نگفتیم ، عدد است و در عدد شک نیست.
ما شخصاً با سوء استفاده های آقای احمدی نژاد از برنامه های کامپیوتری واقفیم چگونه آنچه به ما ثابت شده میخواهید نادیده بگیرید.
منطقی که شما بابت شمارش آمار ارائه میدهید منطق بره هاست. ما بره نیستیم.شما با شناخت از تاریخچه آقای موسوی و کروبی و آقای رضائی به آنها اینچنین تهمتی میزنید.مثل اکثر عوامل اداره کننده حکومت آقای احمدی نژاد که باعث و مایه شرمندگی هستند منباب اداره امور داخلی و خارجی. ایشان در گفتگوهای تلوزیونی دلیل و نظر کارشناسانه آوردند که صنعت چقندر سنتی ایرانی چون نمیتوانسته قابل رقابت باشد در نتیجه جای خود را به سیبزمینی داده است و قبول نمیکنند که همه بعلت واردات بی رویه شکر بوده است و اگر به این همه بی خردی و آمار دروغین یراد بگیریم میشویم دروغگو . در مورد امور خارجه، شما حتما عکس آقای احمدی نژاد را زیر عنوان بزرگ خلیج عربی دیده اید. ایشان مایع افتخار وسر بلندی افرادی چون شما هستند.
ژوئن 29, 2009 at 10:15 ق.ظ
با با همین مزخرفات ذلت رو به دروغ های موسوی خوش کن شاید با این لالایی هایی که برات می خونن خوابت ببره
ژوئن 22, 2009 at 8:34 ب.ظ
موسوی تو دل عده ای از مردمی جا داشت که نه تنها احمدی نژاد رو بلکه نظام رو قبول نداشتن
کسانی که قطره ای خون در راه ایران ندادن و آزادی رو در هرزگی میدیدن
موسوی این سید نفرت انگیز که با وجودش عابروی امام حسین رو میبره،عروسک کوکی هاشمی هست . و حرف های بیهوده ای که در مورد تقلب میزنند نشون میده که کور هستن و نمیبینند که احمدی نژاد این همه خواهان داره و خواهد داشت.
ژوئن 24, 2009 at 8:19 ب.ظ
شمت شما می گین خواهان داره ولی ما می گیم موسوی مرد جنگه نه مثل این ترسوها که تازه پیدا شده اند و ادعای اسلام می کنند. در حوزه خود ما آراء یک شهر را بیشتر از روزهای اول انتخابات اعلام کرده اند خدا کند جد این سید محترم از این همه ناحقی نگذرد.
ژوئن 24, 2009 at 8:21 ب.ظ
در ضمن سوادت هم مثل رییس جمهورت است آبرو نه عابرو
ژوئن 25, 2009 at 12:14 ب.ظ
کدوم نظام نظامی وجود نداره هر کیو بخوان انتخاب می کنن
ژوئن 29, 2009 at 10:23 ق.ظ
واقعاَ برای کوته فکرایی مثل شما متأسفم امیدوارم هم اون سید آمریکایی هم ساده لوح هایی مثل شماکه گوش به حرف های اون دروغگوی تمام عیار می دید زودتر سر عقل بیان تا بیشتر از این آبروتون نرفته
ژوئن 25, 2009 at 1:01 ب.ظ
میشه این فیوضاتی که فرمودید رفرنسشم بدید؟
هر چند حرف مفت که مدرک نمیخواد فقط بذار چند تا جمله خودتو نشونت بدم ببین چقدر خنده داره :
1) موسوی تو دل عده ای از مردمی جا داشت که نه تنها احمدی نژاد رو بلکه نظام رو قبول نداشتن !
جواب : اولا میدونی موسوی کیه ؟ همه طرفداراشو میشناسی ؟ با احتساب همین آمار وزارت کشور و گوهر پراکنی شما ، یک سوم مردم کلا نظامو قبول ندارن تازه بجز 15% که اصلا رای ندادن . نه؟
2 )کسانی که قطره ای خون در راه ایران ندادن و آزادی رو در هرزگی میدیدن
جواب : شما آمار گرفتی که اینو فهمیدی ؟ یا اینم وزارت کشور از تو صندوق ها در آورده و تو گوش شمااعلام کرده؟
3 ) موسوی این سید نفرت انگیز …
جواب : نفرت انگیز واسه شماست یا از جانب بقیه تصمیم میگیرید؟ شما اگه مسلمونید میدونید این فقط یه فحشه نه یه منطق ، اینه که جواب نداره فقط واسه خودت نوشتم که یه نگاهی به خودت بکنی
4 )عروسک کوکی هاشمی هست
جواب : شما عروسک کوکی چه کسی هستید؟ چون کلامتون تکرار بی منطق همونایی که با چماق حرف میزنن
5 ) حرف های بیهوده ای که در مورد تقلب میزنند نشون میده که کور هستن و نمیبینند که احمدی نژاد این همه خواهان داره و خواهد داشت
جواب : خوبه که وسط دسته کورا ، آدمای آگاه و بینا و فرهیخته ای مث شما وجود دارن اگر نه دل این ملت به کی خوش بود…
ژوئن 29, 2009 at 10:37 ق.ظ
حرفات مثل منطق موسوی کاملاَ کلی بود و با یک نتیجه گیری استقرایی جوای میدی اگه یکمی منطقی بودی درک این واقعیت که طرفداران دکتر احمدی نژاد از همه اقشار بی حجاب و با حجاب فرهیخته و دانشگاهی و روستایی و عشایری همه و همه اومدن تا به حق رای بدن چون دروغ های شاخداری که آقای مهندس گفته بود انقدر تابلو بود که هر ادم هوشیاری اون رو درک می کرد
اما آقای موسوی که طاقت این باخت نداشت جرزنی کرد و خیلی از طرفداراش رو متوجه اشتباه بزرگی که کرده بودند کرد
ژوئن 23, 2009 at 12:36 ق.ظ
مقاله ای برا آنها که نه تابلوی بزرگ خلیج عربی را میبینند و نه حقیقت را.
چتم هواس مؤسسه ایست پراعتبار که نتایج ارا ئه شده تحقیقات آن در مورد مسائل گوناگون بارها در آژانس های خبری جمهوری اسلامی ایران منعکس شده است. مطالعه خلاصه شده آن مسائلی را مطرح میکند که بطور واضحی نشان میدهد که حقوق ملت ایران چه لر وچه تهرانی ، خوزستانی ویا آذربایجانی زیر پا گذاشته شده بنده پنج سال در خرم آباد زندگی کردم، و میدانم ممکن نیست لر، دیگری را به آقای کروبی ترجیح دهد. آنها که به علائق قومی ترک ها آشنا هستند میدانند که چه گونه بمانند زنجیر به هم ارتباط دارند.
بالای صد در صد آراء در استانهای یزد و مازندران و 90 در صد به بالا در چندین استان دیگر نه از نظر تاریخی ونه از نظر آماری ممکن است و باعث بر محالات شده بگونه ای که آقای احمدی نژاد حتی آرای اصلاح طلبان را هم بدست آورده اند. این در زمانی ایست که وزارت کشور اعلام کرده سه میلیون رأی اضافه جود دارد ولی شورای نگهبان و رهبری با وجود چنین اهمالکاری هنگفتی ، از نظر قضائی اثر جرم ،که واضح است و قطعاً نشانه به ساختن و و پرداختن بیشتر میدهد مثل همیشه دلیل میآورد که لزومی به ابطال نیست بمانند اینکه بگویند دزد را گرفته ایم میدانیم دزد است ، ولی دلیلی به محاکمه دزد نیست.
ملتی میگویند ما به عنوان اصلاح طلب و طرفداران اصلاح طلبان یا در مخالفت با آقای احمدی نژاد به ایشان رأی نداده ایم ، کارشناسان ایرانی و خارجی همه میگویند آرای ایشان ممکن نیست. زمانی که یک سازمانی و یا شورائی حقوقی به مانند شورای نگهبان نادرستی در یک حرکت و حقوق ملی میبیند آثار جرم را باید دلیل بداند و انحلال انتخابات را اعلام کند و یا حداقل تحقیقات حقوقی گسترده ای را شروع کند . آیا بیشتراز سه میلیون رأی اضافی کافی نیست . ولی از شورای نگهبان انتظار داشتن ،در شرایطی که خود را گذاشته اند، بمانند انتظار عدالت از شریک جرم است. آقایان که فقیه وحقوقدان هستند می دانند بی عدالتی چه نتایج وخیمی به بار خواهد داشت
حفظ حقوق اولیه یک ملت باعث برحفاظت در ثروت ملی و اموال عمومی و مملکتی میشودکه بر اساس قانون اداره میشود. چوب بی قانونی گریبان دولتی را میگرد که در ادعا با فساد، گسترده ترین فساد اداری را در تاریخ ایران نوین را باعث شده. ما نه بره هستیم نه مقلد از حضور حق منبع حقیقت مطلق، جانمان امکان به سرور وسروش یافته است. ممکن نیست به این حکومت اجازه بدهیم حقوق ما را اینچنین ضایع کند. جان از اوست حق از اوست از او آمده ایم وبه او رجوع خواهیم کرد .انا لله و انا اليه راجعون. بار دیگر مسئولین امر را به هوشمندی دعوت میکنم.ما نه خیال انقلاب داریم و نه خیال مبارزه مسلحانه. چرا میگذارید برای حفظ مدیر نالایقی مثل آقای احمد نژاد کار به اینجا بکشد. چرا در واقیعت فرزندان نزدیک به انقلاب و امتحان پس داده شک دارید . بر کدامین پایه خواهید ایستاد که مافیای قدرت و فرصت طلب آقای احمدی نژاد آنرا به لجن نکشاند .
. هم وطنان گرامی صدای ندا بمانند موجی الهی سراسر گیتی را در بر گرفته است. بگذارید حیات معصوم و فرشته وارش در ما ریشه های ایستادگی و اتحاد را جاودانه بگونه ای بدمد که حکومت حس کند ما هرگز ، لحظه ای از حق خود نخواهیم ،فرزانه و پرخرد بی باکیم ، روحمان جاودانه راهمان عشاقانه و در کنار استقامت قهرمانانه سید موسوی با هوشمندی وحرکتی مسالمت آمیز فصل دیگری را در تاریخ آزادی طلبی کشورمان بازخواهیم کرد.
ژوئن 29, 2009 at 10:47 ق.ظ
لطفاَ اسم و آدرس دقیق مؤسساتی رو که اشاره کردین با مدارک مستدل اشاره کنید چون دوست داریم بدونیم که چه کسانی آگاه تر از خود ملتند اون هایی که از روز اول چشم دین انقلاب و ملت رو نداشتن و با 8 سال جنگ جوونای مردم رو پرپر کردن و با بمب های شیمیایی پدر ملت رو در آوردن یا وطن فروشایی مثل شما که آب به آسیاب دشمن می ریزن و با حرف های به اصطلاح روشنفکرانه دل یه عده ای رو خوش کردن که البته به لطف خدا با اقبال عم مواجه نشدن و دست به کارهای دیگه زدند و با ژست مظلوم نمایهنه ادعای کمک اغز مردمی که نه بزرگی به آنها گفتند دارند
امیدوارم دوست عزیز هرچه زودتر پی به اشتباه بزرگ خودت ببری و دست از این کارهات برداری
ژوئن 30, 2009 at 8:59 ب.ظ
چقدر دشمن؟ چقدر دشمن؟
چرا همه ی دنیا بدن؟
اه! دیگه از شنیدن این حرفاا حالم به هم می خوره
ژوئن 23, 2009 at 6:17 ق.ظ
اگر شما با آمار سرو کار دارید.افرادی هستند که رفتنددر بین مردم وآمار کسب کردند در شهرهای مختلف .اکثر مردم به آقای احمدی نژادرای دادند میدانید عزیزان اصل موضوع براین است که نه من بلکه شما وآقای موسوی واطرافیان ایشان هم می دانستند که چه کسی رای می آورد…ولی نمی دانم این همه بهانه گیریهابرای چیست.شنیدید میگن آدم دروغگو یواش یواش دروغ خودش را باور میکند.
ژوئن 25, 2009 at 10:38 ق.ظ
بله کاملا معلوم و واضح بود که در انتصابات تقلب خاهد شد
آگوست 16, 2009 at 2:30 ب.ظ
تقلب در کار نیست شما که تحمل شکست ندارید کاندید نشوید موسوی قاتل خون جوانان کشته شده در حوادث اخیر است نه کس دیگری اگه دلیل و مدرکی جز حرف مفت داری پس چرا رو نمی کنی موسوی منافق موسوی وطن فروش
ژوئن 23, 2009 at 6:41 ق.ظ
میشه بصورت مستند بگید کیا رفتن درون مردم؟؟! و اون آمار کجاست؟!
حتما اون آمار هم شبیه آمار تورم و… هست که دوستتون (آقای امدی نژاد) نشون دادن؟
ژوئن 25, 2009 at 10:36 ق.ظ
امار تورم و بیکاری کاملا درست ارائه شده
چرا که در زمان اقای خاتمی کسی که در هفته 2 روز کار میکرد جزو شاغلین محسوب میشد ولی دولت نهم این 2 روز رو به 1 ساعت تقلیل دادن.
ونرخ تورم رو هم به صورت نقطه به نقطه محاسبه میکنن که در هیچ (بازم تکرار میکنم در هیچ ) جای جهان این کار خنده دار رو نمیکنن
یا علی
ژوئن 23, 2009 at 12:26 ب.ظ
ایم مطلبتون ارزش نظر دادن نداره.همین و بس
ژوئن 23, 2009 at 12:31 ب.ظ
میبینم که اسپانسر گوگل هستین.راستی پولشو کی میده.حتما از هاشمی گرفتینش.اونم که از دانشجوهای مظلوم دانشگاه آزاد گرفته.این قدر بگین تقلب تا زبونتون مو در بیاره.ملت که … نیستن که حرف شماها رو باور کنن.رای ملت به حامی مظلومان بوده نه حامی ثروتمندان.
ژوئن 30, 2009 at 2:04 ب.ظ
لطفا بگویید به چه کسی و چه کسانی، چه کسی و چه کسانی ظلم کرده اند؟
تا وقتی درب چاههای نفت باز است همین وضعیت خواهد بود.
تا زمانی که اقتصاد و دولت ما نفتی است فضای سو استفاده باز است. فرقی نمی کند هاشمی باشد، خاتمی یا احمدی نژاد.
لطفا دل خود را خوش نکنید. اگر احمدی نژاد حقوق و عایدی شما را زیاد کرده است و شما از خود بیخود شده اید زهی خیال باطل. در مقابل آن قدر قیمت و هزینه ها بالا رفته است که ما هم که به قول شما از ثروتمندان هستیم متوجه شده ایم و دخل و خرجمان را حساب شده انجام می دهیم و دیگر مثل سابق نمی توانیم ولخرجی کنیم!
این نکته راهم باید متذکر شوم که ما رانت خوار و یا کارمند و معاون و یا رییس یکی از سازمانهای دولتی نیستیم و به کسی هم ظلم نکرده ایم ما کارخانه ای داریم و عده ای را سر کار نهاده ایم و سیستمها و دستگاههایی را می سازیم که از همه جهت به پیشرفت صنعت کشور کمک می کند.
در ضمن رای ما به محسن رضایی بوده است. زیرا برنامه های اورا حساب شده و عقلانی و آینده نگرانه تر از احمدی نژاد دیدیم.
ژوئن 23, 2009 at 5:10 ب.ظ
من توی این پست هم موراد موافقان هم موارد مخالفان رو ذکر کردم.
اسپانسر گوگل؟! نفهمیدم منظورت رو.
ژوئن 24, 2009 at 6:46 ق.ظ
من با لینک اسپانسر گوگل وارد اینجا شدم.البته شاید خودت بی خبر باشی ولی دارن ازت حمایت مالی میکنن.
ژوئن 23, 2009 at 8:12 ب.ظ
نکته بسار مهمی که از دید تحلیلگران سیاسی در شعبده بازی آقایان به آن پرداخته نشده این است که آقایان موقع شمارش واعلام مستقیم آرا تا ساعت چهار ونیم صبح شنبه که 24ملیون رای را اغلام نمودند تعداد آرای باطله را صفر اعلام نمودند که امری محال است ولی بعد از ظهر شنبه که شعبده بازی تمام شد تعداد آرا ی باطله را چند صد هزار اعلام نمودند آیا با عقل سلیم جور در می آید که دو سوم آرای اولیه بدون رای باطله باشد ویک سوم بعدی شامل تمام آرای باطله باشد ؟ احمدی از سمنان
ژوئن 24, 2009 at 6:42 ق.ظ
دو سوم اول رو که اعلام کردن آرای باطله رو اعلام نکردن.وقتی اعلام کردن که کل آرا رو شمردن.اصلا ربطی به این نداره که تو اون دو سوم اولی باطله نبوده باشه.توی اون هم بوده ولی خودشون اعلام کردن که دارن آرای صحیح رو اعلام میکنن.
ژوئن 24, 2009 at 8:27 ب.ظ
دقیقا مثل دکترای کردان و حکومت دروغین احمدی نژاد
ژوئن 25, 2009 at 10:27 ق.ظ
بعدشم تعداد ارای باطله بیشتر از ارای کروبی بوده
یعنی کروبی نفر 5ام انتصابات بوده
ژوئن 24, 2009 at 5:08 ق.ظ
اینطور میگن که نصفه حقیقت دروغه بزرگتریه این مصداق آماریه که آقای احمدی نژاد در مناظراتشون ارائه دادن کسانی که دراین خصوص نظردادن بد نیست مناظره ایشون و آقای رضایی رو یکبار دیگه با دقت بیشتری نگاه کنن.
درمورده نتایج انتخابات هم به نظر من حتی اگه رای غالب به نفع آقای احمدی نژاد هم بوده باشه اما این اختلاف بعید به نظر میاد حالا منظور از این آمارو ارقام چی بوده و چیو میخواستن ثابت کنن خدا میدونه و حتی این شبهه رو بوجود میاره که اگر آرای آقای احمدی نژاد در واقعیت هم بیشتر بوده دیگه نیازی به اینکارا نبوده. منم موافقم که اوضاع پیچیده تر از این حرفاست . واقعا کی میدونه چه خبره؟
ژوئن 24, 2009 at 7:28 ق.ظ
hagh harchi ke bashe in niste age in bashe vay be hal ma age hagh zadan motarezin va koshtan va gereftan pol tir age nahaghy bashe kheyli behtar tarafdaran aghay ahmadi…bayad bedanand age yerozi kary baraye mardom karde hala dare hamonaro … goftan gheyli az chizha naghoshayande…hala bayad baraye 13daghighe tarz fekreman ra taghir dahim …shayad faraji beshe l
ژوئن 24, 2009 at 1:39 ب.ظ
اینا همش غلط مفته اگه اینا راست میگن چرا خود موسوی ساعت 4 بامداد در مصاحبه با شبکه خبر اعلام پیروزی قطعی کرد ها جواب بدین برین امار صندوق ها رو رو سایت وزارت کشور نگاه کنید اگه تقلبی صورت گرفته باشه هیچ وقت اینجوری شفاف سازی نمیکردن در ثانی اگرم تقلب کردن دس مریضا.موسوی به نظر من یه غاز چران بیشتر نیست.
آگوست 16, 2009 at 8:01 ق.ظ
افرین دمت گرم که حقیقتو گفتی
ژوئن 24, 2009 at 4:15 ب.ظ
استاد سجاد! پست هایی که از این به بد حاوی کلمات غیر اخلاقی باشه پاک میشه.
یه سوال: چرا آمار ریز صندوق ها با اینقدر وقفه روبرو شد؟
ژوئن 27, 2009 at 9:51 ق.ظ
سوالتون به جاست. اما اگر هدفتون فهمیدن حقیقت بود اون رو از یکی که در جریان امور بود می پرسیدید. به هر حال من پاسخ اون رو نمی دونم. در ضمن وقتی هزارتا شبهه مطرح شده که همشون جواب گرفتن چرا به اونا توجه نمی کنید. مثلاً نمی فرمایید که فلان شبهه پاسخ گرفت و جوابش این بود. اگه قانع کننده بود که باید اعتراف کنید اگرم نه با دلیل ردش کنید. اصلاً پیچیده نیست. این یک تاکتیک روانیه. فقط سوال پرسیدن و شبهه افکنی برای فشار روحی و تاثیر روی مخاطب. مناظره موسوی و احمدی رو مرور کنید. احمدی جواب تمام به اصطلاح شبهات موسوی رو داد و موسوی هیچکدوم رو رد نکرد اما سر آخر کاغذی رو که اول جلسه خونده بود در آورد و همه ی مواردی رو که جوابش داده شده بود از نو خوند. شاید گوشش موردی داشته و جوابا رو نشنیده مثل خیلی از طرفداراش!
ژوئن 24, 2009 at 7:53 ب.ظ
واقعا برای شما متاسفم که با وجودآگاهی کامل ازعدم امکان تقلب ،باز برای انحراف اذهان عمومی دست به چنین کارهایی می زنید . اگر مسلمانید قدری هم به عاقبت خویش بیندیشید.
ژوئن 24, 2009 at 9:00 ب.ظ
Che tagallob shodeh va che nashodeh basheh dar har hal dolat hagh-e sarkooby tazahorat-e aram ro nadareh. Khamenei ham be jay-e mohr-e taeed zadan bar entekhabat bayad sarkooby mardom ro mahkoom mikard vazheste mardom doosty migereft. Ba inkar mittonest nesfe mokhalefin ro befresteh khooneh (mardom-e ma kheili kam tavaggo hastand). Aksha va filmhaye sarkooby hafteh gabl be marateb delkharash tar as tamam-e filmhayeest ke as jenayat-e israel dar mogabel-e tazahor konandegan-e felestini didam. Taze felestiniha hamvatan-e israeliha nistand va doshman-e oonha hastand. Khamenehyee bayad dastoor midad ke entekhabat tekrar beshe va as hame nazeran davat mikard ta bar salamat-e entekhabat nezareh konand va dar an sorat sarefenazar as natijeh entekhabat-e dovom khamenei barandeb bood va besyar mahboob mishod. Khamenei bayad beddoneh ke ahmadinejad had-e aksar 4 sal-e digar president mimooneh amma khamenei garare agalan 20 sale digar rahbar bemooneh. Aya ahmadinejad arzeshe inro dasht ke khamenei tamame etebar-e khodesh ro befroosheh ta posht-e ahmadi garar begireh?
ژوئن 25, 2009 at 4:31 ق.ظ
سلام
آقای دانشجو در استدلالی آمار بالای 100 درسد را جمعیت شناور نامید و تعداد آنها را بر اساس همان درصد افزایش محاسبه نمود.
اگر متوسط رای دهندگان 85 درصد است میبایست آمار بالای این درصد،جمعیت شناور محسوب گردند. بعبارتی اگر در استانی 101 درصد واجدین شرایط رای داده اند، جمعیت به اصطلاح شناور آن استان 16 درصد است نه یک درصد!
این آقایان به شیطان درس میدهند.
ژوئن 26, 2009 at 8:05 ق.ظ
شیشیطان بزرگ امریکا ونوچه ان موسوی است.
نههاز مردم ایرانی واقعی چه میدانید که شایعه سازی می کنید
منمادران ایرانی خود فروخته موسوی را به متدین احمدی نمی فروشند
دددینداری دراین کشور حرف اول را می زند که بویی از ان نبرده اید وسالم ترین انتخابات بوده ودست از این شیطنتها بردارید که البته ذات شما این است.
ژوئن 25, 2009 at 6:11 ق.ظ
ما طرفدار دکتر احمدی نژادیم این مطالب هیچ صحتی ندارد
ژوئن 25, 2009 at 12:25 ب.ظ
مگراینکه خودتون بگید صحت نداره.
ژوئن 29, 2009 at 11:41 ق.ظ
اگه دلیل مستند با مدرک داری نشون بده تو همین سایت تا باور کنیم که صحت نداره
ژوئن 25, 2009 at 10:18 ق.ظ
حال میکنین مرامو؟
همه ی کاندیداها به نتایج انتخابات اعتراض کردن الا محمود
ژوئن 29, 2009 at 11:43 ق.ظ
اگه مرام موسوی رو می دیدی که چه جوری زندگیه مردمی رو که بهش نه گفتن رو سیاه کرده بیشتر از این مرام حال می کردی داداش !!!!!!!!!
ژوئن 25, 2009 at 10:22 ق.ظ
اقایون و خانوما توجه داشته باشن که 100درصد تو انتصابات تغلب شده
اصلا اینا نباید رای میگرفتن. نتیجه از اول معلوم بود
ژوئن 25, 2009 at 10:24 ق.ظ
تقلب
ژوئن 26, 2009 at 3:15 ق.ظ
دیشب وزیر کشور در گفتگوی ویژه خبری جواب همه را دادند ولی متاسفانه قدری دیر.
وقتی رهبر ما شیرین عبادی می شود خوب این جور نظرات طبیعی است
موفق باشد
ژوئن 26, 2009 at 8:13 ب.ظ
با سلام
من راجبه تخلف یا عدم تخلف نمی تونم چیزی بگم ولی در جواب یکی از طرفداران آقای احمدی نژاد که گفته بودن مثل مناظره ها نسبت دروغ به ایشان میدهید من باید بگم که اصلاو ابعدا آی کیو بالای نمی خواد که آدم بفهمه ایشون دروغ میگن یا نه اگه شما فقط چهار واحد اقتصاد خونده باشین میفهمین که ایشون دست دروغهارو از پشت بسته و حال معلوم میشه که بیشتر هدف آقای احمدی نژاد از سفرهای استانی به گفته ی هم حذبی هاش ( حداد عادل ) بچه محل کردن خودشون با همه جای ایران و گرفتن قدرت به دست
همین
ژوئن 26, 2009 at 8:15 ب.ظ
با سلام و احترام به آنان که گوششان حرف حق را می شنود. اکثر افراد خانواده ما به آقای موسوی رای دادند، خواهر اینجانب که در حوزا رای گیری حضور داشت پس از شمارش آرای همان حوزه که تا ساعت 5 صبح بطول انجامید به ما اعلام کرد که بیش از هشتاد درصد اراء شمارش شده در آن حوزه متعلق به آقای احمدی نژاد بوده است. البته ما از این خبر خوشحال نشدیم ولی به آرای اکثریت مردم احترام خواهیم گذاشت. امیدوارم هموطنانی که علاقمند به مردم و کشورشان هستند واقعیات را بپذیرند و آب به آسیاب دشمن قسم خورده این کشور و ملت نریزند. به امید پيروزی حق
ژوئن 26, 2009 at 9:57 ب.ظ
من به علم آمار وارد نیستم.به کار شمارش آرا هم وارد نیستم.اما کشورم را خوب میشناسم.
با نوع منطق انسانهایی که با آنها رودر رو هستیم اصلا نیاز به هیچ گونه علمی برای گرفتن مچ آنها نیست.
کاش دیشب حرفهای وزیر کشور مهندس محصولی را می شنیدید که خودش جواب خودش را میداد و انصافا چقدر هم واضح.
خدا پدرش را بیامرزد که زحمت ما را کم میکند.
بیچاره موسوی راست میگفت که (( به کاغذ سفید نگاه میکنند و میگوند سیاه است))
من به طرفداران پیشنهاد میکنم که راه دور نروند.از حرفهای خو د آقایان میشود به راحتی اصل داستان را متوجه شد.
این را هم میشود به معجزات مد نظر جناب نبوی هنرمند اضافه کرد.
یک نمونه :
جناب وزیر میفرمایند جمعیت مسافر و رای شناور.که اینها همه یا مسافرند یا کارگر یاسرباز یا دانشجو !
دیهوک طبس بیشترکارگر مهاجر دارد یا تهران؟
یزد بیشتر دانشجوی مهاجر دارد یا کرج؟
دلفان و سلسله بیشتر سرباز دارد یا اندیمشک و درفول؟
بویر احمد و بردسکن بیشتر مسافر دارد یا سرعین؟
این شهر ها و کلمات را میتوان بار ها جابجا کرد اما نتیجه یکسان گرفت.
حتی با بازخوانی آمار انتخابات های قبل نیز این نتیجه گیری تغیر نمیکند.
بسیار ساده است.میتوان امتحان کرد.
یا به قول دوستان چرا این شهر ها رای اضافه داشته اند اما شهر های اطراف ریزش رای نداشته اند؟
تازه همه این دعواها بر سر آرای بالای صد در صد است.
اگر بنا را بر همان مشارکت 85 در صدی بگذرایم که ارقام مهندسی شده فاجعه بار خواهند شد.
این هم بسیار ساده است.میتوان امتحان کرد.
یک نمونه دیگر
امروز جناب حمید رسایی نماینده مجلس و از سینه چاکان مشهور احمدی نژاد که معروفترین و دقیق ترین پیشبینی انتخابات در یک ماه قبل متعلق به ایشان است در حالی که به سخن لاریجانی مبنی بر بی طرف نبودن شورای نگهبان برای ارجاع دعوی توپیده بود و حمایت آشکار و ثبت شده شورای نگهبان را از احمدی نژاد را منکر میشد در اظهار نظری بسیار جالب ارجاع شکایت به مجمع تشخیص مصلحت را که به دلیل حمایت رفسنجانی از موسوی یکسویه خوانده بود که از قضا با زیرکی رفسنجانی هیچ حمایت شخصی ثبت شده ای از موسوی انجام نداده است.
بسیار ساده است. این را نیز میتوان امتحان کرد.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…
ژوئن 26, 2009 at 10:51 ب.ظ
خیلی جالبه
از اول خوندم
ثابت کردن حرف حق به طرفداران کسی که جلوی چشم 200 میلیون بیننده از تمام دنیا دروغ گفته فقط “آب در هاون کوبیدن است”
آیت الله خامنه ای همه چیز را گفت
گفت که دستی پشت پرده این معجزه را رقم زده!!!!
طرفداران حکومت پیروز خوانده شده و تمام کسانی که به او رای داده اند در روز جزا باید جواب خون بی گناهان را بدهند
بی گناهانی که تنها می خواستند اعتراض خود را بیان کنند.
آیا شما از کشنه شدن انسانی شاد می شوید؟ این انسان شاید خواهر، مادر، پدر، برادر یا حتی فرزند خود شما باشد
آیا جزای اعتراض مرگ است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ژوئن 26, 2009 at 11:16 ب.ظ
توی ایران رِییس جمهور از شش ماه قبل از انتخابات تعین میشود
ژوئن 26, 2009 at 11:22 ب.ظ
هرکی میگه حکومت ایران دمکراسیه ابله چون این حکومت دیکتاتوریه البته زیر نقاب اسلام
ژوئن 26, 2009 at 11:24 ب.ظ
جای اسلام توی مسجده نه تو سیاست
ژوئن 26, 2009 at 11:26 ب.ظ
حکومت نیازمند سیاستمدار است نه اخوند
ژوئن 27, 2009 at 12:47 ق.ظ
از دوستان اگر کسی آمار خوانده خوهش می کنم یه تیمی تشکیل بدیم این مقاله را به صورت کاملا بی طرفانه بررسی کنیم.اصلا قبلش یکی مشخص کنه چنین قانونی در آمار صحت داره یا نه؟
در مورد بررسی تقلب با توجه به قوانین آماری ( benford’s Law).
خوشحال می شم کمک کنید. اینم لینکش بعد از باز شدن صفحه روی PDF در سمت راست صفحه کلیک کنید تا دانلود بشه.
http://eprintweb.org/S/article/stat/0906.2789
یه جایی از مقالش خوندم چون تعداد بررسی ها با توجه به 32 استان انجام شده تعداد نمونه ها کمه.
فکر کنم حالا که آمار صندوق به صندوق ارائه شده با انجام کار مشابه بشه بهتر نتیجه گرفت.
موفق باشید.
ژوئن 27, 2009 at 6:35 ق.ظ
فکر کنم همه حادثه قتل های زنجیره ای رو فراموش کردن.اون موقع همه شواهد مجرمین پشت پرده رو شناسایی کردن ولی خیلی راحت با نسبت دادن به بیگانگان سروتهش رو بهم آوردن.بعداز چندسال هم همه یادشون رفت.بنابراین حتی به فرض تقلب وبه فرض وجوددلایل قانونی هم اینها خیلی راحت همه استدلال ها رو وارونه نشون می دن وچند سال دیگه همه یادمون می ره چه خبر بود.
ژوئن 27, 2009 at 6:48 ق.ظ
اگه این آقای رییس خمهور به رای 24 میلیونی مینازه پس چرا با اومدن یک سری به قول خودش خس وخاشاک ترسید و زود دست به گلوله شد و به اون بسیجی های از خدا بی خبر دستور تیر داد و جوونای ما رو عین گل پرپر کرد؟ چرا وقتی یکی تو فلسطین میمیره زود تیتر خبرای ایران میشه و ما باید براش غصه بخوریم اما تو ایران این همه آدم کشته شدند آخر هم شدند آشوبگر و منافق!بیاید یه کم عاقل باشیم و از این تفکرات مسموم احمدی نژاد که بازیچه دست رهبره خودمون رو رها کنیم.
آگوست 16, 2009 at 2:26 ب.ظ
احمدی نزاد جوونای شمارو نکشت بلکه قاتل اونها موسوی که همه را به خیلبان کشوند و خودش مثل ترسوها تو خونش نشست و به ابله بودن شما خندید تو نباید خودتو درگیر سیاست کنی اگه تقلب شده کو دلیل و مدرک پس چرا رو نمی کنی حرف مفت که نشد مدرک
ژوئن 27, 2009 at 10:03 ق.ظ
بابا اگه از خدا نمی ترسی لااقل انسان باش!
این خس و خاشاک گفتن و تکرارش چه معنی داره. کر بودی که احمدی بعد از اینکه به 40 میلیون جمعیت پیروز رای دهنده اشاره کرد به اخلالگرا گفت خس و خاشاک. شده داستان دروغگو دروغگوی قبل انتخابات. یکم وجدان داشته باشید. خسته نشدید از افترا زدن. اتفاقاً اگه قرار به مقابله بود که همون شب اول همه ی اعتراضات و خس و خاشاک ها جمع می شدن. در ضمن فراموش نکنید کسی که کار غیر قانونی کرد اونی بود که این مجامع رو راه انداخت. یادتون هست چقدر افه ی قانون میذاشت و میگفت من آنم که رستم بود پهلوان. انتظار داری در برابر منافقین و حتی معترضینی که با سلاح گرم و سرد دست به شلوغ کاری زدن با کیک و شیرینی پذیرایی می کردن! بابا دست خوش به این افرد منور الفکر.
آگوست 16, 2009 at 2:27 ب.ظ
با نظر شما موافقم حرف حق رو زدی
ژوئن 27, 2009 at 8:03 ب.ظ
تا وقتی آدمهای کوتاه فکر دروغ های این حکومت رو باور می کنن نباید انتظار معجزه داشت
این ها همون ها هستند که خواهر و برادر خودشونو آشوبگر و اجنبی می شناسن
همونهایی هستند که با کشته شدن انسان های بی گناه شاد می شن
وای بر آن هایی که می بینند اما تفکر نمی کنند
ژوئن 28, 2009 at 8:38 ب.ظ
دوست عزيز كجاي دنيا 2 مليون اختشاش گر داره كه حالا طهران داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2 مليون جمعيتي كه در روز دوشنبه در خيابان وليعصر حاضر بودند
همچنين اين دو مليون تا العا كجا بودند در انتخابات قبلي كجا بودند
و همچنين دروغگر كسي كه تو چشم 70 مليون نفر نگاه ميكنه مي گه من سيدم(سيادت در اسلام بسيار مبحث مهمي است چنان چه اگر دو ولي فقه براي مرجع تقليدي باشند و در تمام امور مساوي باشند مثلا در علم در عدالت و…….. واجب فقط يكي از ان دو سيد است واجب است كه از ولي فيقه سيد ژيروي شود) بعد مي گه نه از طرف مادري من كه نميدونستم ادم از طرف مادري هم سيد ميشه شمامي دونستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
انهايي هم كه اين جمعيت چند مليوني در خيابان ها و چند ده مليوني روي پشت بام ها كه فرياد الله و اكبر سر مي دهند را خس و خاشاك مي خواند بداند كه مردم معتقدند
خس و خاشاك تويي دشمن اين خاك تويي
ايا ندا هم خس و خاشاك بود كه اينگونه به شهادت رسيد؟؟؟؟؟؟؟؟چه قدر اين دولت از خس و خاشاك مي ترسد كه با انها اينگونه رفتار مي كند
آگوست 16, 2009 at 3:05 ب.ظ
وقتی کسی کشور و جان هموطنانش رو با اغتشاش به خطر میندازه توقع نداشته باشه که قانون هیچی نگه و تشویقش کنه مطمینا با قانون شکن بر خورد می کنه کسی که میاد اتش سوزی راه میندازه جون من و تو و خانواده های مارو به خطر میندازه پس باید باهاش بر خورد بشه
ژوئن 28, 2009 at 6:24 ق.ظ
به جرئت میتوان گفت که در ایران اسلامی انتخابات بی تقلب نداشته ایم زیرا مردم ایران فلسفه انتخابات را نمیدانند حال در حوزه های با فرهنگ پادینتر تقلب بیشتر من در انتخابات لرستان حوزه سلسله و دلفان شرکت داشتم هرگز مشارکت بالاتر از 55% نبوده ولی 110% اعلام شده یعنی دو برابر ودیگر اینکه رای کروبی موسوی و احمدینژاد نزدیک به هم بوده است حالا میگویند احمدینژاد 75% از 110% و 85% از 120% را اورده والله اعلم
ژوئن 28, 2009 at 8:12 ب.ظ
آزادي انديشه با خط راست نميشه
ژوئن 28, 2009 at 8:19 ب.ظ
آزادي انديشه با خط راست نميشه
همونطور كه شماذكر كرده بوديد در طي شمارش ارا در نمودار نوسانات چنداني ديده نشده بود و هز زمان شمارش اولين ارا تا اخرين ارا تقريبا اين نمودار به شكل خطي مستقيم پيش رفته بود
ايا اين ممكن است؟؟؟؟؟؟؟؟
ايراني ميميرد خط راست را نميپذيرد
ژوئن 28, 2009 at 8:21 ب.ظ
در مورد نمودار خطی و امار سری به اینجا بزنید.بی تعصب:
http://batouam.persianblog.ir/post/152/
ژوئن 28, 2009 at 8:32 ب.ظ
در جواب دوست عزيز شماليمون مي خواستم بگم
دوست عزيز كجاي دنيا 2 مليون اختشاش گر داره كه حالا طهران داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2 مليون جمعيتي كه در روز دوشنبه در خيابان وليعصر حاضر بودند
همچنين اين دو مليون تا العا كجا بودند در انتخابات قبلي كجا بودند
و همچنين دروغگر كسي كه تو چشم 70 مليون نفر نگاه ميكنه مي گه من سيدم(سيادت در اسلام بسيار مبحث مهمي است چنان چه اگر دو ولي فقه براي مرجع تقليدي باشند و در تمام امور مساوي باشند مثلا در علم در عدالت و…….. واجب فقط يكي از ان دو سيد است واجب است كه از ولي فيقه سيد ژيروي شود) بعد مي گه نه از طرف مادري من كه نميدونستم ادم از طرف مادري هم سيد ميشه شمامي دونستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
انهايي هم كه اين جمعيت چند مليوني در خيابان ها و چند ده مليوني روي پشت بام ها كه فرياد الله و اكبر سر مي دهند را خس و خاشاك مي خواند بداند كه مردم معتقدند
خس و خاشاك تويي دشمن اين خاك تويي
ايا ندا هم خس و خاشاك بود كه اينگونه به شهادت رسيد؟؟؟؟؟؟؟؟چه قدر اين دولت از خس و خاشاك مي ترسد كه با انها اينگونه رفتار مي كند
ژوئن 29, 2009 at 6:19 ق.ظ
hاگر بگم که یکی از بازرسان پای صندوق رای گفته خودم با دست خودم 50 رای انداختم تو صندوق چی؟!!!
ژوئن 29, 2009 at 6:51 ق.ظ
اگر کمی منصف باشید می بینید که دولت نهم علیرغم تمام ضعف هایی که داشت نتیجه ای به مراتب بهتر از دوران آقای خاتمی داشت که مملکت اصلا تکون نخورد و فقط بی بند وباری گسترش پیدا کرد حداقل احمدی نژاد اگه ناتوان و ضعیف هم باشه ترسو و خاین به مردم، کشور و بیت المال نیست و مثل حضرات دوم خردادی سرش به اسراییل و آمریکا بند باشه
ژوئن 30, 2009 at 2:26 ب.ظ
بله درست است کارهای زیادی انجام داده جناب احمدی نژاد:
- پروژه های افتتاح شده ناقص که هنوز به بهره برداری نرسیده اند!
- هیف و میل کردن درآمد هنگفت نفتی که از مجموع درآمد 16 ساله ریاست جمهموری هاشمی و خاتمی بیشتر بوده است!
- بی برنامگی و بی هدفی در هزینه کردن منابع!
- افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان بدون در نظر گرفتن تولید ملی، مهار تورم و اشتغال!
- واردات بی رویه میوه های بی مزه خارجی در حالی که میوه های مرغوب ایرانی روی درختان باغداران مانده است!
- فلج شدن صنایع داخلی که نیاز به فناوریهای جدید دارند به علت اعمال تحریمهای شدید تر بر ضد ملت ایران!
بازم از افتخارات دولت احمدی نژاد بگم!
ژوئن 29, 2009 at 6:59 ق.ظ
هه هه !! دوستان پاچه خوار…
کلیپ های زیر رو دیدین:
1. یک نفر 40 تعرفه پر می کند.
2. در یک دهات دور افتاده یک نفر به همه توضیح میده چه طوری برگ تعرفه رو پر کنن و جالب اینکه نوشتن اسم احمدی نژاد هم جزوی از آموزشه !!
3. یارو تو جاده دماوند چند دسته تعرفه پر شده پیدا کرده !!
بابا بیخیال دیگه !! رفیق خودم جلوی تعداد رای موسوی یه 2 اضافه کرده !! کسی نگفته چرا !! از 80 کردتش 280 !!
خر راه به صاحبش نمیبرد تو این انتخابات…
حمایت الکی چرا ؟؟
چه نونی به شما غرض میدن که طرفشونو میگیرین ؟؟
چی میخواین از جون ما؟
اینکه میخوایم آزادانه فکر کنیم و بیان کنیم میشه هرزگی؟
اینی که نمیخوایم مثل شما آدم آهنی ها هرچی بهمون دیکته میکنن رو قبول کنیم میشه هرزگی؟؟
گیرم بخوام هرزگی کنم !! به تو چه ؟ آقا اصلا من میخوام برم جهنم !! به شما چه ؟؟
راحت بزارین مارو با اون اسلام ساختگیتون !!
بابا 2 ساعت کلیپ از دروغ های این احمدی نژاد به روایت تصویر ساختن…
چرا خرررررر فرض می کنین مارو…؟
نمیخواین قدرت رو ول کنین ؟؟؟
لعنت به شما که واسه ول نکردن قدرت از هیچی دریغ نمیکنین…
خداوکیلی اگه یه روزی همین موسوی هم رئیس جمهور شد بازم با جونهای ایران چشامون بازه که دست از پا خطا نکنه…
خسته شدیم از بس هرکی به قدرت رسید ورمالید و درمالید…
ژوئن 29, 2009 at 8:43 ق.ظ
من وقت نکردم همه مطالب رو که نوشتین بخونم. ولی کلی دستم اومد که طرفین هر کودوم با دلایل و منطق خود سعی داشتن حرفت خودشونو به اثبات برسونن.
به فرض اینکه من اصلا رای نداده باشم .هیچ وقت اون سی دی که بر علیه اخمدی نژاد پخش شد یادم نمیره.
به عرض اقای شمال برسونم که آدم قبلا از این که هی چُس چُس کنه روی حرفاش فکر می کنه. وقتی احمدی نژاد توی مناظرش گفت جریان هاله نور الکیه و فیلمش پخش شد همه فهمیدن چه دروغگوییه. البته ادم هایی مثل تو میگن که اینا همش مونتاژه. اخه الاغ تو دنیا چه کسی بوده که بتونه همچین مونتاژی بکنه. اگه دیدین به ما هم منبعشو بدین ببینیم.
تازه اون یکیش بود. خوب مسلمه که اون فیلم مستند تر از حرفایه که از عقل پوک تو در میاد. ببخشید که بد حدف میزنم ولی آخه یه جاهایی صدای ادم در میاد. حالا تو هی چس چس کن دلیل بیار بگو نه تقلب نبوده. چرا SMS ها قطعه؟ مخابرات مشکل داره؟ اگه داشت که تاحالا صدا سیما 100 بار گفته بود.
خب معلومه تو وقتی تلوزیون داخل رو نگاه می کنی که توش 4 روز بعد از انتخابات میگه هزاران نفر به ما SMS می زنن دلایلت هم همون طوری در میاد.
من نمیدونم چرا هرچی میگردم دست آورد های این دولت نهم رو نمیبینم. در ضمن دوستانی که هی دلیل میاوردن که فلانه میتونستن یک کم منبع موثق بدن ما ببینیم. وقتی 20 در صد مشارکت زیاد شده به نسبت زاید شده و دلیلی هم داشته. نه اینکه همه به احمدی نژاد رای بدن.ادم یک خورده فکر می کنه قبل از اینکه دهنشو باز کنه.
اون حضرت آقایی که شما فرمودید گفتن اوباما داره از اغتشاش گران حمایت می کنه لطف کنه فیلم زبا اصلیو برای ما ترجمه کنه با زیر نویس تا شاید منی که IELTS دارم از اقا یاد گرفتم.
نظرات شما هم هیچ سودی نداره اگه واقعا علمشو داشتین و به قول خودتون از آمار سر در میاوردی اینجا پست نمیکردین.
یارو میاد میگه washington post میزان مشارکت امریکا رو تحلیل کرده.اخه اگه یک کم عقل داشت میفهمید مردم میرن تو سایتش نگاه می کنن که همچین خبری نیست.
اقای شمال:
شما 2 حالت بیشتر نداری: 1- یک سرس منافعی میبری که حمایت می کنی 2- واقعا کوری. بشین یک کم خبر ببین بجای تحلیل آمار. حرف درست از دهن حرکی بیاد بیرون درسته چه صدا سیما چه بی بی سی چه اسرائیل چه احمدی نژاد. عقل تو پیامبر دومته نه اون اقا.
ژوئن 29, 2009 at 4:15 ب.ظ
چه عرض کنم!
ژوئن 29, 2009 at 8:07 ب.ظ
salm be hameh
be shoma arz konam ke agar moshkeli nabashad motmaen bashid nesbat be mardom aksolamal shadid neshan nemidahand aghai asgari ke amar vagheie raiha ro lo dadeh koshteh shodeh aslan shoma ke roy amalkard mosavi dar pirooz neshan dadan khod enteghad darid begid chera nirohai basig shab shomaresh dar shahrhaie kochik rejeh piroozi ahmadi raftehahmadi mokhalefan ro khas va khashak namideh aya 150 nafar az asatid daneshgahhai tehran va ayatolah sanei va javadi amoli va masod dehnamaki va hodod 7 nafar az farmandehan sepah va … khas va khashakand man baram mohem nist chon har hokomati payan dareh hata hokomat emam zaman va bozorgtarin tarikh nevis jahan yani khoda mozo ro roshan mikoneh.hichkas ham nemitavanad natija ro bargardoneh chon bayad bad az in eghdam khamenehi ham estefa bedeh.shorai negahban dar 50 sandogh az 170 sandogh pishnahadi mohsen rezai 3milion ray taghalobi dar avardeh.dar kol hokamat hameh maro bazi dad ta 85 darsad taieed barai khodesh begireh .in ghadr galoie khod ro dar defa ya rad pareh nakonid.faghat yek soal daram .agar hich moshkeli vojod nadaraeh chera besiari az saithai hami mosavi va motarezan be natijeh filter shodeh va smsha ghatand?agar moshkeli nist tajamohai milioni mardom dar tehran ra neshon bedanva hamchenin akshai ke lebas shakhsi ha ro chomagh bedast dar hal hamleh be mardom dar television neshan bedandkami khob fekr konid va searchi az akshai takhrib amval omomi tavasot lebas shakhsiha jam konid.etefaghan shah ham hamin harfharo mizad va sinam rekx nemoneh kamel on ast dorost fekr konid va tojih nakonid keh daneshjo saat 3 vaght elam natijeh 15 milion ray dasht nafas nafas mizad agar hata mosavi pirooz nabodeh in ekhtelaf bi manieh.
ژوئن 29, 2009 at 9:22 ب.ظ
باباجان من خودم مسئول شمارش و تجمیع یه شهری بودم که نوددرصد احتمال پیروزی میرحسین رو می دادم.
اما هر فرم 22 که میومد نتیجه پیروزی 2برابری احمدی نزاد بود.
من که دیگه به خودم شک ندارم.
آمار ارسالی من با آمار سایت وزارت کشور هم یکی است. پس دیگه چه کشکی و چه دوغی؟
شمایی که می گویید تقلب شده آیا خودتان در جریان کار بودید؟
عضو هیات اجرایی و یا شورای نگهبان بودید؟
من سالهای گذشته اجرایی و امسال نظارت بودم و همه زیر وبم انتخابات را می دانم. و حاضرم مباحثه کنم.
آگوست 16, 2009 at 3:01 ب.ظ
دوست عزیز کو گوش شنوا موسوی و حامیاش فکر می کنن اونا امامزادن و بقیه هیچی نیستن
ژوئن 30, 2009 at 2:57 ب.ظ
سلام
من تمام مطالب دوستان را از اول تا به اینجا خوندم و چند تا پاسخ برا بعضیا نوشتم که حدود 3 ساعت طول کشید.
خدمتتون عرض کنم که نظر هردو طرف دعوا محترمه!
فقط ذکر نکته ضروریه که بحث احمدی نژاد یا موسوی نیست!
رای من به شخصه فقط برای تغییر بوده است. البته رای سبز من برای تغییر به محسن رضایی بوده است.
مسلم است که نظام با ایجاد شرایط باز سیاسی و اجتماعی مردم را به پای صندوقهای رای کشاند. ولی درست بعد از اعلام نتایج تمام آن شرایط باز بلافاصله بسته شد. و مردم نسبت به اعلام نتایج اعتراض کردند و باقی ماجرا که همه مردم می دانند جز صدا و سیمای دولت احمدی نژاد.
خب حال این شرایط پیش آمده است وانتخابات تایید شده است.
حال سوال اینجاست که چه باید کرد؟
ما خواستار تغییر بودیم وهستیم ما فضای شاد و پرنشاط می خواهیم. ما ازادی می خواهیم باید بخواهیم. ما با اتحاد خود نشان دادیم که می توانیم تغییر دهیم. این تغییر به تدریج ایجاد خواهد شد و جامعه ما فارغ از تعصبات دینی و مذهبی و خرافه پرستی و مرده پرستی پیش خواهد رفت تا قله های رفیع شکوه و عزت. مردم ما با حضور خود در راهپیمایی های 25 تا 28 خرداد نشان دادند که می توانند تغییر کنند و تغییر کنند و با اتحاد و همدلی به اهداف خود برای آزادی برسند.
والسلام
ژوئن 30, 2009 at 9:37 ب.ظ
حاضر جواب جان !
اینهمه عقل و دلیل و منطق رو از رئیس جمهورت یاد گرفتی؟
خاک بر سرت که فکرمیکنی اون احمق رو توانتخاب کردی.
بیچاره !
اون هم اگر که دلیلی میاره نه واسه اینه که جواب سوالهارو داده باشه بلکه واسه اینه که تو و امثال تو رو خر کنه که الحق این یه کارو خیلی خوب بلده.
جولای 1, 2009 at 6:17 ق.ظ
جناب ناشناس!
شما جواب مطالب منو دادید یاجواب یه نفر دیگه رو دادید؟
من نه به احمدی رای دادم نه به موسوی گفتم که!
من می دونستم رضایی رای نمی یاره برا همین انتخابش کردم!
جولای 1, 2009 at 1:45 ب.ظ
na be dictator
ray dady na be musavi = pas goh khordi omadi to in site
ژوئن 30, 2009 at 7:42 ب.ظ
آقای موسوی و کروبی که شورای نگهبان را قبول ندارید پس چرا در این انتخاباتی که همین شورا حرف اول و آخر را می زند شرکت نمودید؟
این سوال ساده ایست. لطفا جواب دهید.
آگوست 16, 2009 at 3:03 ب.ظ
کسانیکه حرف حق را نمی پذیرند جوابی هم ندارند که بدهند فقط دهن گشادی برای یاوه گویی دارند
ژوئن 30, 2009 at 7:44 ب.ظ
ضمنا هنوز روی حرف خودم مبنی بر طلبیدن انسان منطقی و متین و اصولی برای اثبات عدم تقلب در انتخابات هستم.
اگر کسی مطمئن است تقلب شده و خودش دست اندرکار بوده و در پیچ و خم انتخابات بوده است بیاید جلو.
یا علی
جولای 1, 2009 at 1:54 ب.ظ
نمیدونستم چماق بدستام منطق می فهمن
جولای 1, 2009 at 10:46 ق.ظ
من از همون آمار ها و دروغ هایی که احمدی…گفت فهمیدم یک آدم تقلب کار.
جولای 3, 2009 at 9:48 ق.ظ
در جواب یکی از دوستان بگم که اسلام آمریکایی دوران خاتمی و هاشمی بسیار پر بار تر از اسلام روسی هست که الان بر ما حکومت می کنه
این سیاست های غلط و بسته ی سیاسی بعد از 4 سال دیگه کل ایران رو خرابه می کنه ایرانی که برای همه ما عزیزه
در ضمن جناب جوون ایرانی یک سوال از شما می پرسم که اگر توانستید جواب منطقی بهش بدین جواب سوال خودتون رو می گیرید:
اگر کسی ازین اوضاع ناراضی باشه و به عینه ببینه هر روز داره عوض پیشرفت پس رفت می کنه چجور باید اعتراض خودشو بیان کنه؟ چجور بگه خواستار تغییره؟ وقتی تمام انسان ها، سایتها، روزنامه های منتقد رو از بین می بریم و فیلتر می کنیم و به هموطن خودمون اجنبی می گیم؟
جولای 3, 2009 at 4:46 ب.ظ
گرگها خوب بدانند، د
گر پدر مرد، تفنگ پدري هسـت هنوز
گرچه مردان قبيله همگي کشته شدند
توي گهواره چوبي پسري هست هنوز
آب اگر نيست نترسيد، که در قافله مان
دل دريايي و چشمان تري هست هنور
جولای 3, 2009 at 4:48 ب.ظ
گرگها خوب بدانند،
گر پدر مرد، تفنگ پدري هسـت هنوز
گرچه مردان قبيله همگي کشته شدند
توي گهواره چوبي پسري هست هنوز
آب اگر نيست نترسيد، که در قافله مان
دل دريايي و چشمان تري هست هنور
جولای 4, 2009 at 10:43 ب.ظ
من هستم.
آگوست 16, 2009 at 2:55 ب.ظ
ا اگر ایران برای شما عزیز است هیچ وقت به خیابانها نمی ریختید و اموال دولتی و عمومی رو تخریب کنید
اگر ایران برای شما عزیز است پس چرا به خانه خدا هم رحم نکردید
اگر شما مدرک معتبر و قابل قبولی برای تقلب دارید پس چرا رو نمی کنید و فقط تهمت می زنید
اگر ایران برای شما عزیز است هیچ وقت این کارها را نمی کردید که چند کشور که بویی از دموکراسی و انسانیت نبرده اند بخواهند در امور داخلی ما دخالت کنند
اگر شما ایران را دوست داشتید هیچ وقت با این اعمال حیوانی کشور و مردم ایران رو پیش چشم خارجی ها وحشی نشون نمی دادید؟
جولای 5, 2009 at 12:24 ب.ظ
اگر بگم که یکی از بازرسان پای صندوق رای گفته خودم با دست خودم 50 رای انداختم تو صندوق چی؟!!!
چرا یکی جواب منو نداده هنوز
جولای 26, 2009 at 8:18 ق.ظ
خوب دوستان الان دو ماه از انتخابات گذشته و هنوز ناراحت درگیری و دغدغه تو کشور هست تمام نظرات رو خوندم چه بازی های جالبی اول گرون شدن نفت بود بعد هلوکاست بعد غزه نمی دونم ماهواره امید بعد انتخابات تقلب تظاهرات کتک نمی دونم روسیه حالا مشایی و بعدا هزار کوفت و زهرمار دیگه همش بازی بازی بازی بابا من آدم سیاسی نبودم ما سیاسی نیستیم چرا باید به جون هم بیفتیم؟ حالا طرفدار هر حذبی هر گروهی هر خری باشیم مردم بدبخت به جای اینکه فکر نشاط سازندگی تفریح و مسائل زندگی باشن ببین درگیر چی شدن اونی که هی از احمدی نژاد حمایت می کنه هی نظر می ده بشین سرجات مرتیکه چیکار می کنی لاس با آخوند می زنی؟ پولت می دم ما فضایی دیم؟ گوزم نشدیم الان 3 4 تا هواپیما نفله شده تو مملکتت هوایی هم نشدیم زمینی هم نیستیم جدیدا یه قطار هم داغون شده هی شلوغش می کنی الان 2ماه گذشته اگه راست می گی حالا بیا سفسطه کن خوب این احمقی نژاد چه سگس هست که تو ازش دفاع می کنی چی بهت داده پول وعده ؟ ما که همه مون بیکاریم بدبختیم یکی دوتا هم نیستیم سر خودمو درد نیارم ولی اگه مردی الان بیا نظر بده تا جوابتو بدم
آگوست 16, 2009 at 7:50 ق.ظ
واقعا متاسفم که این امارهای کذب و دروغین رو میگی هیچ گونه تقلبی صورت نگرفته عزیز من تقلب خیلی خیلی زیاد باشه 4 میلیون تازی اگه زور بزنی که نمی شه مگه میشه 11 میلیون تقلب این ها همش خرافاته
آگوست 16, 2009 at 7:55 ق.ظ
اقای احمدی نژاد خوب یا بد فرقی نمی کنه مهم اینکه رای اورده و دشمنانش که شکست خوردن می خوان با هر دروغ و طرفندی اون رو بد نام کنن اقای احمدی نژاد هر کاری که کردند دیگه نیومدن مثل موسوی کشور رو به نا امنی و بی ثباتی بکشن
اقای موسوی قبل انتخابات می گفت من احساس خطر کردم که اومدم و کاندید شدم اخه عزیز من تو که هنوز هیچ کاره مملکتی این جوری جوونهارو به کشتن دادی و کشور رو به خطر انداختی وای به حال اینکه یه کارهای هم بشی
آگوست 16, 2009 at 2:42 ب.ظ
شما توقع دارید با اشوبگرانی که کشور رو به نا امنی کشوندن و حتی به خانه خدا هم رحم نمی کنن با شربت و شیرینی پذیرایی کنیم؟؟؟؟
آگوست 16, 2009 at 2:43 ب.ظ
اگر انتخابات نهم را «معجزه هزاره سوم» ناميدم، به آن دليل بود كه خداوند منّان، ايدئولوژي دمكراسي مردمفريب و چهرههاي فريبكار سياسي را در آن افشا كرد و «آراي فاطمي» براي نجات كشور امام زمان عجلالله تعالي فرجه الشريف از چنگال مافياي قدرت و ثروت براي شما به صندوقها ريخته شد. اينكه با صراحت و قاطعيت، انتخابات دهم را «تكرار معجزه هزاره سوم» مينامم، از آن روي است كه علاوه بر دستاوردهاي پيشين، موجب رسوايي بيشتر پليديهاي نهفته گشت و طيف خبيث و برانداز را به سركردگي هاشمي، خاتمي و موسوي افشا نمود. اين انتخابات بيش از انتخابات نهم، نمايانگر امدادهاي الهي بود و عنايات بارزتر امام عصر عجلالله تعالي فرجهالشريف را متوجه حال كشور اسلامي و ملت مسلمان ايران كرد. بدين جهت، قدرتمداران به يغمابرده ثروت ملي، در فاسدترين و شومترين روشها، «تا كشتار» و «به كشتن دادن مردم» پيش رفتند. با اين هدف كه «ركن ركين ولايت فقيه» را نشانه روند، و «غده چركين بغض و حسد و قدرتطلبي» خود را با «غصب اين جايگاه رفيع» مرهم نهند. اما امام عصر عجلالله تعالي فرجه الشريف حافظ جايگاهي گرديد كه جز فقيه وارسته، حافظ نفس، مخالف هوي، و نگهبان دين… در آن نميتواند جاي گيرد!
حضرت احديت را بر اين نعمت و رحمت سپاسي بيكران بايد گفت و از او رسوايي بيشتر مهاجمان به ولايتفقيه را مسألت نمود
آگوست 16, 2009 at 2:44 ب.ظ
اگر انتخابات نهم را «معجزه هزاره سوم» ناميدم، به آن دليل بود كه خداوند منّان، ايدئولوژي دمكراسي مردمفريب و چهرههاي فريبكار سياسي را در آن افشا كرد و «آراي فاطمي» براي نجات كشور امام زمان عجلالله تعالي فرجه الشريف از چنگال مافياي قدرت و ثروت براي شما به صندوقها ريخته شد. اينكه با صراحت و قاطعيت، انتخابات دهم را «تكرار معجزه هزاره سوم» مينامم، از آن روي است كه علاوه بر دستاوردهاي پيشين، موجب رسوايي بيشتر پليديهاي نهفته گشت و طيف خبيث و برانداز را به سركردگي هاشمي، خاتمي و موسوي افشا نمود. اين انتخابات بيش از انتخابات نهم، نمايانگر امدادهاي الهي بود و عنايات بارزتر امام عصر عجلالله تعالي فرجهالشريف را متوجه حال كشور اسلامي و ملت مسلمان ايران كرد. بدين جهت، قدرتمداران به يغمابرده ثروت ملي، در فاسدترين و شومترين روشها، «تا كشتار» و «به كشتن دادن مردم» پيش رفتند. با اين هدف كه «ركن ركين ولايت فقيه» را نشانه روند، و «غده چركين بغض و حسد و قدرتطلبي» خود را با «غصب اين جايگاه رفيع» مرهم نهند. اما امام عصر عجلالله تعالي فرجه الشريف حافظ جايگاهي گرديد كه جز فقيه وارسته، حافظ نفس، مخالف هوي، و نگهبان دين… در آن نميتواند جاي گيرد
آگوست 16, 2009 at 2:45 ب.ظ
در اوج جنگ رواني و فتنه تبليغاتي براندازان كه زنان و مردان سبزپوش و سگهاي بغلكرده داراي قلاده سبز، با شعار «با موسوي – بيروسري» اسلاميت و انسانيت ملت را لگدمال مينمودند، ميليونها مؤمن خداجوي براي آرامش خود و امنيت كشور و نجات نظام اسلامي، اسلام، تشيع و ملت ايران، به خداوند و اهلبيت عليهمالسلام پناه بردند، چون 4سال پيش، آنها در مقابل «منبع عظيم مالي مافياي قدرت و ثروت» به «منبع لايزال الهي» با «نذر»، «دعا»، «نماز» و «احيا» متوسل شدند، در اين راه، هزينههاي مادي بسياري هم متعهد شدند، مثل انتخابات گذشته
آگوست 16, 2009 at 2:47 ب.ظ
موسوی با این کارات چهره ضد انقلاب خودت رو نشون دادی
آگوست 16, 2009 at 2:48 ب.ظ
در اوجگيري «كودتاي سبز» با پيشمقدمه تبليغات انتخابات، براي يافتن محتواي اصلي روايتي درباره «پيروان سبزپوش دجال» كه در پيامكهاي تلفني ميآمد، به كتاب شريف «مهدي موعود» ترجمه «جلد 13 بحارالانوار» مراجعه كردم. در صفحه 965 آن بخشي از اين روايت را از زبان مولاي متقيان عجلالله تعالي فرجه الشريف چنين ديدم:
«شقي كسي است كه ادعاي دجال را تصديق كند و سعادتمند كسي است كه او را تكذيب نمايد… دجال، دشمن خدا، دروغ ميگويد كه غالب پيروان او… هستند، و چيزي سبز بر دوش دارند.»
اين مطلب در مقالهاي كوتاه منتشر شد. خداوند را سپاس كه معارضان با انتظارگرايي، مغلوب و متعهد آراي اسلامي ملت ايران شدند و همانگونه كه در حرم مطهر اميرمؤمنان عليهالسلام با تضرع از خداوند خواسته بودم: لا تسلط علينا من لايرحمنا، شر اشرار و تروريستهاي ايماني از سر دين و دنياي ما رفع شد و آنها كه از هيچ جنايتي دريغ ندارند، از عرصه حاكميت اخراج گرديدند.
اين اراده الهي ما را ملزم ميكند كه بسيار در اين مسأله انديشيده و بر خلاف سياسيكاران قدرتطلب از راست ناراست تا چپ منحرف، الطاف الهي را خارج از قدرت بسياري بدانيم و به شكرانه آن در رفتارها و تصميمات دقت بيش از پيش بنماييم.
خداوند منان را هزاران بار سپاس كه جنابعالي در 4سال گذشته، به اين مهم پايبند بوديد و غرور قدرت، مقهورتان نكرد، از ياد خداوند و عنايات حضرت بقية الله عجلالله تعالي فرجه الشريف غافل نگرديديد، هرچند كه مشكرين را خوش نيامد و با بمباران خرافهگرايي، تحجر، جمود و غيره، اين سرمايه عظيم اعتقادي شما را به مصاف گرفتند
سپتامبر 26, 2009 at 1:05 ب.ظ
آقایان موافق ولایت فقیه، احمدی نژاد و … توجه فرمایند:
شما نمی توانید برخی واقعیتهای دنیای اطراف خود را نادیده بگیرید و فقط در دایره خود مسایل را تحلیل کنید. این حرکت سبزی که آغاز شده است به این زودی فروکش نخواهد کرد. مردم خواستار تغییر هستند. مردم همه چیز را با چشم خود دیده اند. دروغگوییها و سفسطه بازیها معتلق به شماست. آتش فتنه هم با سخنرانیهای ولی فقیه در 29 خرداد و ادعاهای اثبات نشده احمدی نژاد در مناظره ها روشن شد.
ولی فقیه و ریاست جمهوری که نمی تواند اوضاع جوری کنترل و قائله را به نحوی ختم به خیر کند که همه از او راضی باشند. رهبر و رییس جمهور نباشد بهتر است!
اگر ولایت فقیه، رهبر طرفداران احمدی نژاد است فقط. ما او را نمی خواهیم ما رهبری می خواهیم که رهبر ملت ایران باشد نه رهبر امت حزب الله!
من اگر جای احمدی نژاد، احمدی مقدم، خامنه ای و… بودم همان روز 23 خرداد استعفا می دادم این افتضاحی که بعد از انتخابات بوجود آمده و بعد از گذشت بیش از 3 ماه از انتخابات هنوز هم ادامه دارد. مستقیما به عملکرد، سخنان و رفتارهای نسنجیده آن آقایان باز می گردد!
باشد روزی برسد که رفتار سیاستمداران ما قدری معقولانه باشد و واقعیات را بهتر ببینند.
اصلاً هیچ ربطی هم به تقلب ندارد. در این 3 ماه گذشته پس از انتخابات بی کفایتی و بی لیاقتی رهبری، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان و شورای نگهبان و خبرگان رهبری بر همه مردم ایران ثابت شده است. پس آنها را نمی خواهیم!!!!!!!!!!